Operator Call Center

Valoris Center

01-10-2013 | EXPIRA LA 31-10-2013

Job expirat

RESPONSABILITATI

Responsabilitati:

• efectuarea si / sau preluarea de apeluri;
• inregistratea interactiunilor in aplicatiile informatice;
• indeplinirea obiectivelor specifice fiecarui serviciu.

Beneficii:

• pachet salarial atractiv;
• bonuri de masa + bonusuri in functie de performanta;
• mediu de lucru placut;
• oportunitate de a lucra pentru clienti renumiti din industria bancara, telecom, auto etc;
• sansa de a construi o cariera in domenii subscrise cadrului larg al comunicarii;
• oportunitati de promovare;
• training-uri specializate, livrate la cele mai inalte standarde si suport pentru dezvoltarea continua a cunostintelor si abilitatilor.


CERINTE

Doriti venituri stabile, un program flexibil si sa faceti primul pas catre o cariera de succes? Va invitam sa va alaturati echipei noastre de tineri profesionisti in activitatea de call center. Candidatul ideal pentru postul pentru care recrutam trebuie sa aiba:

• abilitati excelente de comunicare si o atitudine orientata spre client;
• atitudine pozitiva si perseverenta;
• cunostiinte de operare a calculatorului (Windows, MS Office);
• spirit de echipa;
• experienta anterioara intr-un call center (constituie un avantaj).


DESCRIEREA FIRMEI

Valoris este o companie cu experienta dovedita pe piata de contact center. Prin excelenta serviciilor oferite, misiunea noastra este aceea de a ne sprijini partenerii in dezvoltarea pe termen lung a afacerii lor.

Profesionalismul, orientarea catre clienti, spiritul de echipa si inovatia sunt valori ce caracterizeaza fiecare membru al echipei Valoris care a ales sa ni se alature. Punem accent pe invatare si dezvoltare continua si oferim tuturor anagajtilor sansa de a-si construi si dezvolta cariera in cadrul Valoris sau in cadrul companiilor multinationale partenere.