operator back office

CENTRUL MEDICAL ALEXIS SRL

27-03-2019 | EXPIRA LA 28-03-2019

Job expirat

RESPONSABILITATI

-Efectueaza programari on-line
-Raspunde la apelurile telefonice
-Tehnoredacteaza anumite documente (word, excel)
-Scaneaza documente


CERINTE

Cerinta principala : bune cunostinte de operare word, excel

Dar, aceste cunostinte trebuie dublate de:
-Seriozitate si punctualitate
-Bune abilitati de organizare, planificare, coordonare;
-Atentie la detalii, atentie distributiva;
-Capacitate foarte buna de comunicare si relationare;
-Capacitatea de a se exprima corect ;
-Abilitatea de a-si atinge obiectivele in termenul stabilit.
-Procesati toate mailurile primite de la clienți și gestionează toate solicitările, modificările și anulările, după cum este necesar sub supravehgerea coordonatoarelor de contracte
-Interacționați cu o bază diversă de clienți
-Mențineți un nivel actualizat al cunoștințelor despre servicii și proceduri, fiind atenți și acționând pe baza informațiilor recomandate de coordonatorii de contracte (servicii de medicina muncii)


BENEFICII OFERITE

- pachet salarial atractiv ( salariu fix + comision)
- decontarea transportului (RATB sau metrou)
- bonusuri in functie de performanta

Exprimati-va intentia sunand la telefonul 0752.030.439 sau trimiteti cv pe adresa de e-mail office@alexis-medical.ro


DESCRIEREA FIRMEI

Societatea noastra va ofera posibilitatea supravegherii starii de sanatate a angajatilor in relatie cu determinantii profesionali specifici postului/locului de munca prin serviciul de Medicina Muncii.
Experienta in domeniul medical privat de 12 ani, experienta in domeniul medicinei muncii de 4 ani, flexibilitatea cu dorintele si exigentele clientilor si cele mai mici tarife in raport cu serviciile prestate sunt atuuri care nu pot fi trecute cu vederea.


Principalul beneficiu obtinut de firmele client prin utilizarea serviciilor noastre de Medicina Muncii este cresterea productivitatii muncii prin reducerea concediilor medicale si imbunatatirea starii de sanatate a angajatilor.