Operator Amanet si Schimb Valutar - Bucuresti

leoHR

04-07-2017 | EXPIRA LA 03-08-2017

Job expirat

RESPONSABILITATI

leoHR, recuteaza pentru clientul sau:

Operator Amanet si Schimb Valutar - Bucuresti

RESPONSABILITĂȚI:


- Derularea activităților de evaluare a obiectelor/bijuteriilor din aur și oferirea de servicii de amanet, schimb valutar si transfer rapid de bani clienților;
- Consilierea clienților prin realizarea de recomandări individualizate;
- Derularea activităților de administrare / gestionare a magazinului (verificare, evaluare si recepție obiecte /bijuterii din aur, inventariere, intocmirea, prelungirea si lichidarea de contracte de amanet etc.);
- Efectuarea zilnică a operațiunilor de casă (registru de casă, raport de gestiune, fișă inventar etc.);
- Menținerea relațiilor cu clienții, rezolvarea plângerilor și nemulțumirilor acestora.


CERINTE

Cerintele:

- Studii superioare, constituie avantaj;
- Cunoștințe operare PC si contabilitate primara;
- Cunoștințe de limba engleză, constituie avantaj;
- Ținută profesională (fizică și morală) ireproșabilă;
- Capacitate deosebită de relaționare și comunicare;
- Amabilitate, spirit de echipă, responsabilitate și disciplină;
- Persoană orientată spre rezultate, eficientă, perseverentă în atingerea obiectivelor;
- Orientare către clienți, identificarea și înțelegerea nevoilor și dorințelor acestora;
- Capacitate de ascultare activa si de convingere;
- Atentie la detalii si seriozitate;
- Disponibilitate pentru program de lucru flexibil;
- Experiența într-un post similar (banca, casa amanet sau schimb valutar) constituie avantaj.


BENEFICII OFERITE

BENEFICII :


- Pachet salarial atractiv;
- Training gratuit;
- Lucrul într-o companie de renume, la standarde de calitate dovedite;
- Posibilitatea de a dezvolta o carieră solidă în domeniu, în cadrul unei echipe tinere și puternice.


DESCRIEREA FIRMEI

leoHR was born out of a desire to provide adaptable HR solutions for diverse business environments.

leoHR is a new and fresh concept who puts in service for both parties, companies and candidates, its expertise gathered in more than 15 years of human resources multinational consultancy companies and strategic management roles in different national and overseas environments.

leoHR brings a new approach in HR services, coming with a more human touch manner in the search and selection process, soft skills trainings and human resource consultancy. We highly value our customers, both companies and candidates, and our goal is to deliver the high quality services that we’d like to receive from others.

EXCELLENCE … is what we DO !!!

Thank you for visiting www.leoHR.ro for other challenging vacancies