Ofiter Centru Contact (call center)

VOLKSBANK ROMANIA

26-06-2014 | EXPIRA LA 26-07-2014

Job expirat

RESPONSABILITATI

Rezolva conform procedurilor de lucru solicitarile primite de la clienti sau potentiali clienti prin telefon, web, email;
Initaza apeluri catre clienti si potentiali clienti pentru a le prezenta produse/servicii, pentru a-i informa cu privire la modificarile produse in organizarea bancii si a produselor, precum si in cadrul oricarei alte campanii derulate impreuna sau la solicitarea celorlalte departamente ale bancii.
Consilieaza clientii si potentialii clienti conform perimetrului de actiune si a normelor si instructiunilor bancii.
Asigura atat etapa de prevanzare prin descoperirea si valorificarea oportunitatilor comerciale, cat si etapa de postvanzare prin oferirea de informatii generale si asistenta in utilizarea produselor si serviciilor Bancii
Detaliile postului:
Bucuresti – Sediul Central, Directie Canale Alternative, Departament Centru Contact
Contract pe perioada determinata de 6 luni, cu posibilitate de prelungire sau de perioada nedeterminata.


CERINTE

Studii superioare finalizate sau in curs de finalizare;
Persoana deschisa si sociabila, orientata spre calitate si rezultate;
Foarte bune abilitati de comunicare si negociere;
Abilitati de organizare si lucru in conditii de stres;
Spirit de echipa, perseverenta, buna relationare si gestionare a conflictelor;
Buna cunoastere a stardardelor de calitate a serviciilor aplicabile;


DESCRIEREA FIRMEI

Volksbank Romania, detinuta de Volksbank International (subsidiara a Osterreichische Volksbanken – Aktiengessellschaft -OVAG)), a devenit operationala pe data de 8 mai 2000. In buna traditie a bancii austriece pe care o reprezinta, Volksbank Romania si-a indreptat inca de la inceput atentia spre nevoile si interesele persoanelor fizice si intreprinderilor mici si mijlocii oferind produse si servicii de calitate.

“Increderea ne uneste” – sloganul grupului – reflecta parteneriatul pe care se bazeaza banca noastra in relatia cu clientii