OFITER BANCAR CALITATEA SERVICIILOR

VOLKSBANK ROMANIA

19-11-2014 | EXPIRA LA 19-12-2014

Job expirat

RESPONSABILITATI

•Asigura respectarea standardelor de calitate a serviciilor furnizate clientilor, in interactiunile cu acestia, monitorizarea si imbunatatirea acestora.
•Asigura masurarea nivelului de satisfactie al clientilor privind experienta lor in relatia cu banca.
•Asigura efectuarea de sondaje si de training de calitate a serviciilor in reteaua de distributie Retail a bancii.


CERINTE

•Studii superioare;
•Persoana deschisa si sociabila, orientata spre calitate si rezultate;
•Orientata spre calitate si rezultate, responsabila;
•Abilitati de organizare si lucru in conditii de stres;
•Spirit de echipa, perseverenta;
•Buna cunoastere a stardardelor de calitate a serviciilor aplicabile.


DESCRIEREA FIRMEI

Volksbank Romania, detinuta de Volksbank International (subsidiara a Osterreichische Volksbanken – Aktiengessellschaft -OVAG)), a devenit operationala pe data de 8 mai 2000. In buna traditie a bancii austriece pe care o reprezinta, Volksbank Romania si-a indreptat inca de la inceput atentia spre nevoile si interesele persoanelor fizice si intreprinderilor mici si mijlocii oferind produse si servicii de calitate.

“Increderea ne uneste” – sloganul grupului – reflecta parteneriatul pe care se bazeaza banca noastra in relatia cu clientii