Office manager / coordonator activitate

SC FANTASCOPE SRL

27-09-2018 | EXPIRA LA 29-09-2018

Job expirat

RESPONSABILITATI

Descrierea jobului

- relatia cu diversi furnizori de servicii, verificarea calitatii serviciilor unde e cazul
- relatia cu diversi clienti si urmarire termene contracte
- inregistrare cheltuieli si pregatire acte pentru contabilitate
- efectuare plati, viramente
- administrare birou
- lucrul intr-o atmosfera placuta si intr-un domeniu artistic
- program stabil 10-18
- carte de munca
- posibilitatea de a avansa in industria filmului
- remuneratia pe masura capacitatii profesionale


CERINTE

Candidatul trebuie sa aiba studii superioare, experienta in munca de birou, minime cunostinte de contabilitate primara si legislatie sau dorinta si capacitatea de a asimila respectivele cunostinte. Cunoasterea pachetului Office (Excel in special) e esentiala. Se cauta o persoana ce are capacitatea de a lucra cu termene limita, ce poate asimila si prelucra rapid informatii, capacitatea de a functiona atat in echipa extinsa in perioadele de productie, cat si in echipa mica in perioadele de pregatire a productiei.

Experienta in industria filmului este un plus, la fel si o cunoastere satisfacatoare a limbii engleze. Pasiunea pentru film este importanta, dar nu esentiala.

Aceasta pozitie este una esentiala in buna functionare a casei de productie, asa ca se cauta o persoana foarte bine organizata si cu aplecare catre detalii.


DESCRIEREA FIRMEI

Casa de productie de film infiintata de Florin Serban