Office Manager/Assistant

Academia de HR

17-07-2019 | EXPIRA LA 28-07-2019

RESPONSABILITATI

Despre Client
Academia de HR recrutează pentru Clientul său, companie multinațională de origine belgiană cu o istorie impresionantă de peste 20 de ani, unul dintre cei mai importanți jucători din piața de construcții de hale industriale, parcuri și proiecte logistice. Cu o prezentă internațională foarte activă în numeroase țări din Europa, compania construieste parcuri și hale industriale în locații de top, foarte bine conectate la infrastructura locală de transport. Compania oferă spații personalizate la cheie, cu respectarea celor mai înalte standarde de construcție și protecția mediului alături de servicii adiacente de închiriere pe termen lung și facility management.

La nivel European, compania este recunoscută pentru numeroasele sale proiectele sale îndrăznețe realizate pentru unele dintre cele mai mari firme de logistică și nu numai din lume (rată de ocupare peste 99%). Nu doar funcționale, spațiile construite se disting prin accesibilitate, fiind construcții eficiente, sustenabile din punct de vedere energetic ce dispun de numeroase alte facilități, precum:

poziționare strategică, bine conectate la infrastructura locală de transport, alături de autostrazi, noduri feroviare sau aeroporturi
spațiu personalizat pentru fiecare client
spații de manevră generoase suficiente de mari inclusiv pentru transportoare de 18m lungime
podea ranforsată beton dens cu fibre de oțel pentru a rezista la presiuni și greutăți mari
birouri și spații administrative pentru personalul prezent în locații.

Cu un vast portofoliu de clienți, deservind companii pretențioase și fiind deja una dintre cele mai mari deținătoare de suprafețe de parcuri industriale, compania se află în plină dezvoltare și are deja în lucru o serie de proiecte mamut și în România. Având în vedere proiectele în lucru și cele planificate, cu certitudine aceasta este o companie-destinație, unde munca este împlinire și realizare personală!

Descrierea jobului
Descrierea Jobului
Căutăm Office Manager/Assistant care va asigura suportul intern pentru activitățile de birou și proiecte diverse și/sau neprevăzute.

Scopul principal al postului este să acorde suport pentru o gamă variată de solicitări din partea managementului companiei (situații diverse care apar în activitatea de zi cu zi a companiei și care necesită o atenție specială și abilități avansate de comunicare și relaționare: de la activități de secretariat și întâmpinare clienți pănă la operațiuni complexe). Este un post multi-rol provocator, uneori dificil, dar cu certitudine frumos și interesant, cu un potențial de creștere și vizibilitate peste medie.

Preia și răspunde diverselor solicitări de suport din partea managementului firmei (trebuie să facă față unor situații neprevăzute/urgente)
Se implică în rezolvarea problemelor delegate (dintre care unele vor fi situații curente, normale, altele urgente și importante)
Preia pe loc conducerea unor activități ad-hoc (situații neprevăzute)
Gestionează cu tact și diplomație situațiile mai dificile
Susține mereu cu energie pozitivă dialogul în proiectele/operațiunile preluate
Asigură planificarea și pregătirea întâlnirilor în sălile de conferință
Pregătește/Ajustează prezentări PPT și materiale pentru clienți
Înregistrează și direcționează corespondența către destinatarii specifici
Întâmpină și înregistrează vizitatorii sosiți în recepție și notifică persoanele vizate
Funcționează ca punct de contact pentru vizitatori, autorități, servicii de curierat, curățenie, vending, tehnicieni etc.


CERINTE

Candidatul Ideal

Educație și experiență
Studii superioare
Experiență: min. 2-3 ani în lucrul cu oamenii, comunicare, activități de tip secretariat/personal assistant, operațiuni de suport, managementul crizelor

Alte cerințe
Inteligență peste medie (trebuie să facă față unor situații variate/neprevăzute)
Excelente abilități de comunicare putere de convingere și negociere
Creativitate (trebuie să găsească/propună soluții la solicitările primite)
Atitudine pozitivă, entuziasm și optimism
Plăcerea de a lucra cu oamenii și bucuria de a asculta
Cunoștințe de operare PC
Cunoșținte limbă Engleză (avansat)

Personalitate
optimism, deschidere, extroversie
capacitate de a lua decizii rapid și eficient
iniţiativă, spirit practic
autonomie și independență


BENEFICII OFERITE

Ofertă
Companie internațională de top pe domeniul său, una dintre cele mai mari din Europa
Dotări de lucru proprii activității (calculator/laptop, software licențiat, etc)
Sediu de top, locație de vis (premium)
Colegi fantastici, deschiși la minte și entuziaști, un mediu de lucru de invidiat
Desfășori o activitate frumoasă unde nu te simți ca la muncă
Telefon mobil, abonament de voce și date, laptop
Pachet salarial competitiv
O șansă de a crește profesional lucrând pentru unul dintre liderii din piață!


DESCRIEREA FIRMEI

Abordam toate problemele importante de HR si contribuim prin proiectele noastre de recrutare, cursurile si serviciile noastre la identificarea, atragerea si pastrarea talentelor in companiile din Romania. Avem 20 de ani de experiență și sute de proiecte de recrutare de succes! Recrutori Seniori! Domenii recrutare: Vânzări, Management, IT, HR, Financiar, Juridic, Logistică, Inginerie. Facem recrutare cu pasiune, avem rezultate, găsim candidați!

Mai multe joburi, articole, materiale pe academiadehr.ro