Office manager

ViitorPlus

18-06-2017 | EXPIRA LA 18-07-2017

Job expirat

RESPONSABILITATI

ViitorPlus – asociatia pentru dezvoltare durabila cauta un Office manager - descurcaret, diplomat, determinat, cu o minima experienta profesionala, care este interesat de o activitate stabila si program flexibil. Responsabilitati administrative, logistice, contabilitate primara.



De ce ViitorPlus?

ViitorPlus – asociatia pentru dezvoltare durabila – este o organizatie non-profit cu o experienta de 11 ani in dezvoltarea de programe de antreprenoriat social, educatie pentru mediu, voluntariat si infrastructura de mediu. Principalele programe derulate sunt Atelierul de Panza, Recicleta, Harta Reciclarii, ecOprovocarea, Adopta un copac, BirouEco, Amenajarea eco-turistica a cascadei Bigar, Regenesys. Viziunea ViitorPlus: "Redescoperim impreuna legatura cu natura si investim in ceea ce lasam in urma noastra". Pentru mai multe informatii, vizitati: www.viitorplus.ro
Programele pe care le derulam in continuare, urmaresc 4 directii:
Antreprenoriat social – prin activitati economice care integreaza considerente de mediu si sociale in felul in care sunt organizate. Produsele sau serviciile noastre sustin consumul durabil si economia circulara. Profitul (potential) obtinut este directionat catre sustinerea activitatilor educationale ale ViitorPlus.

Educatie pentru mediu – prin initiative care ajuta la cresterea constientizarii problemelor de mediu, dar si solutiilor pentru rezolvarea lor. Educatie formala si extracurriculara, dar cu focus pe aspectele practice.

Voluntariat pentru mediu – oportunitati de a pune inj practica grija fata de mediu, de la activitati simple de cateva ore, pana la implicare pe termen lung.

Infrastructura pentru mediu – investitii in mijloace fixe care genereaza, constant si pe termen lung, impact pozitiv pentru protectia mediului.

Detalii fisa post: https://www.viitorplus.ro/articles/ViitorPlus-angajeaza-Office-manager-329


CERINTE

Ce ne dorim de la persoana care se va alatura echipei noastre?

Sa ii placa programele si proiectele pe care le desfasuram;
Sa fie interesat/a sa-si puna in practica experienta si cunostintele acumulate, dorind sa contribuie la realizarea obiectivelor pe care ni le propunem impreuna;
Sa fie deschis/a sa invete aspectele necesare unei bune administrari, sa aiba experienta in administrare sau gestiune;
Sa-si doreasca sa faca parte dintr-o echipa dinamica, cu atmosfera de lucru constructiva si placuta, specifica mediului nonguvernamental, dorind sa ducem mai departe realizarile, in directia unei dezvoltari durabile;
Sa fie descurcaret/eata in relatia cu institutii, companii, organizatii partenere, cat si sa fie un bun comunicator, de la persoana la persoana;
Sa aiba permis de conducere categ.B;
Reprezinta avantaj, dar nu sunt cerinte obligatorii: absolvent de studii superioare; limba engleza fluent scris si vorbit; experienta minima in activitati financiar-contabile, sau dorinta de invatare.


BENEFICII OFERITE

Oferim:

Venit salarial lunar, contract individual de munca
Tichete de masa
Abonament RATB / METROU decontat
Telefon de serviciu si abonament telefonie mobila
Participarea la evenimente si cursuri pentru dezvoltarea profesionala si personala.

Daca te regasesti intr-o parte din cele scrise mai sus si esti curios/oasa sa ne cunosti, trimite-ne un CV la hr@viitorplus.ro si vino la Zilele portilor deschise, intre 19-22 iunie 2017. Te anuntam detaliile pe mail sau telefon. Te asteptam sa ne cunoastem!


DESCRIEREA FIRMEI

ViitorPlus este o organizaţie neguvernamentală, nonprofit, care implementează proiecte de dezvoltare durabilă încadrându-se în următoarele domenii de activitate: managementul capitalului natural, producţie şi consum durabil, educaţie pentru dezvoltare durabilă, buna guvernare.