Office Manager

Vivid Vision

05-07-2017 | EXPIRA LA 07-07-2017

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Dezvoltarea portofoliului de clienți
- Ofertare
- Managementul relațiilor cu clienții/furnizorii pe durata contractelor
- Organizarea cursurilor de formare profesională


CERINTE

- Să ai experiență în vânzari/customer support. (Experiența în lucrul cu instituțiile publice poate constitui un avantaj).
- Să fii autodidact/ă și un bun manager al timpului personal
- Să fii deschis/ă și către alte domenii pe care le vom dezvolta împreună
- Să fii dispus/ă la deplasări pe teritoriul țării (20% din program)
- Să ai permis de conducere
- Să fii responsabil/ă și să poți aborda mai multe tipologii de clienți
- Să fii entuziasmat/ă și cu chef de muncă


BENEFICII OFERITE

- Pachet salarial format din parte fixă + bonusuri de performanță
- Telefon de serviciu
- Laptop
- Suport continuu din partea colegilor
- Program FLEXIBIL : posibilitatea de a lucra de acasă, de a lucra 4 zile pe săptămână, de a-ți organiza singur/ă programul.
- Team-buildinguri anuale


DESCRIEREA FIRMEI

După 5 ani de experiență în domeniul consultanței în management, în anul 2016 am pus bazele Școlii de Control Intern Managerial (www.scim-vivid.ro), un proiect ambițios, care își propune să sprijine performanța în administrația publică din România.
Am crescut într-un an ca Făt Frumos și iată-ne în situația în care avem nevoie de tine!
Portofoliul nostru de clienti, deși toți din sfera instituțiilor publice, este destul de variat : de la grădinițe până la institutii din domeniul medical sau prestigioase instituții de cultură.