Office&Logistic Assistant

ConSeco International S.R.L.

21-04-2017 | EXPIRA LA 21-05-2017

Job expirat

RESPONSABILITATI

• Pregateste materialele Directorului General/ Directorului de Vanzari pentru diverse intalniri;
• Pastreaza legatura cu clientii si colaboratorii companiei;
• Redacteaza documente, rapoarte, referate, informari, comunicari generale;
• Organizeaza, centralizeaza, indosariaza si arhiveaza documentele;
• Indeplineste diverse sarcini de secretariat: trimite faxuri sau face xeroxuri;
• Traduce din şi în limba engleza;
• Receptioneaza, directioneaza si gestioneaza corespondenta externa venita prin fax, posta;
• Preia si directioneaza apeluri telefonice si transmite mesaje persoanelor interesate;
• Cauta anumite informatii sau materiale pe internet la solicitarea Directorul General/ Directorului de Vanzari;
• Asigura sprijin specific departamentului de Vanzari/Resurse Umane
• Asigura necesarul obiectelor de protocol ale biroului si necesarul de rechizite.
• Poate fi implicat in proiecte specifice conform nevoilor reale ale companiei.


CERINTE

• absolvent studii superioare
• excelente abilitati de comunicare, relationare si prezentare
• abilitati dezvoltate de planificare si organizare
• bune abilitati de lucru cu PC – MS Office
• cunostinte avansate de limba engleza (scris, vorbit, citit)
• permis de conducere –cat B
• discretie, diplomatie, loialitate
• experienta intr-un post similar poate fi un avantaj, dar nu este obligatorie


BENEFICII OFERITE

• mediu de lucru profesionist si placut
• oportunitati de dezvoltare si avansare profesionala
• pachet salarial motivant


DESCRIEREA FIRMEI

ConSeco International is a company wich offers profesional consultancy in human resources for all industries.

ConSeco was founded in 2001 and has on the beginning partners who are active in the following areas: pharmaceutical, parapharmaceutical, cosmetics, medical devices, private hospitals, etc.

Since 2007 we provide specialised services to all kind of companies.