OFFICE ASSISTANT

EKOL INTERNATIONAL LOGISTICS SRL

04-11-2014 | EXPIRA LA 04-12-2014

Job expirat

RESPONSABILITATI

Pozitia Office Assistant presupune urmatoarele responsabilitati:
- asigura suportul administrativ , de secretariat pentru toate departamentele firmei
- contacteaza clentii scadenti, intocmeste diverse rapoarte ale facturilor emise
- primeste si expediaza corespondenta,(posta, electronic,fax) inregistreaza si distribuie catre departamente
- organizeaza si coordoneaza aranjamentele de calatorie pentru personalul firmei
- asigura activitatea de protocol in cadrul intalnirilor
- promoveaza potentialilor clienti serviciile companiei


CERINTE

- studii superioare finalizate sau in curs de finalizare (specializare economica, comunicare, marketing)
- limba engleza, limba turca reprezinta un avantaj
- experienta in utilizarea computerului: Microsoft Office si internet
- abilitati de comunicare si negociere
- sociabilitate si flexibilitate
- rigurozitate in respectarea termenelor limita


BENEFICII OFERITE

- salariu in concordanta cu responsabilitatile
- bonuri de masa
- transport din Bucuresti catre Depozit


DESCRIEREA FIRMEI

Companie multinationala de transport si logistica