Office assistant

EBC INTERIM

16-05-2014 | EXPIRA LA 16-05-2014

Job suspendat de catre administratorul site-ului

RESPONSABILITATI

EBC Interim recruteaza pentru unul din clientii sai, Multinationala in domeniul home care si pharma, un Office Assistant.

Reprezinta un prim punct de informare pozitiva pentru vizitatorii interni si externi, one to one sau prin telefon;
Dacă interlocutorii interni nu sunt disponibili, notează şi transmite în mod profesionist mesajele sau, în caz de urgenţă, direcţionează persoana către un alt interlocutor potrivit;
Primirea si distribuirea corespondentei in interiorul organizatiei;
Gestionare documente, pastrarea in bune conditii a documentelor cu regim special;
Asigurarea functionalitatii echipamentelor de birou;
Efectuarea rezervarilor/ raportarilor solicitate de angajati, atat de la punctul de lucru, cat si de la sucursalele;
Asigurarea evidentei materialelor de protocol, a rechizitelor, a consumabilelor;
Tehnoredactare documente si traduceri, daca este nevoie;
Pastrarea confidentialitatii informatiilor legate de companie si Contractului de munca;
Pastrarea in ordine a spatiului Receptiei;


CERINTE

Studii: superioare
- Cunostinte: limba engleza - nivel avansat, operare PC, gestionare documente, utilizare echipamente de birou, lucrul cu publicul
- Experienta ca si receptionera: minim 6 luni

Abilitati profesionale:
- seriozitate, corectitudine, receptivitate, flexibilitate;
- capacitatea de a rezolva probleme;
- punctualitate;
- atentie distributiva;
- capacitatea de a stabili relatii, toleranta, calm, perseverenta;
- claritate si coerenta in exprimare;
- initiativa;
- comportament adecvat (limbaj, vestimentatie, reguli de politete).


BENEFICII OFERITE

DATA INCEPERE: 01.05.2014
PROGRAM LUCRU: LUNI-VINERI, 9:00 – 17.30 (1/2 h pauza de masa)

Salariu atractiv, bonuri de masa si posibilitatea de a avansa in alte departamente.


DESCRIEREA FIRMEI

EBC INTERIM este o companie internationala în domeniul recrutării, selecţiei, plasarii şi gestiunii de personal.

EBC INTERIM este in Romania din 2009 si a fost infiintata cu scopul de a oferi pe piaţa românească dar si cea externa, servicii de cea mai bună calitate în domeniile recrutarii de personal si a muncii temporare.

Astfel, prin calitatea serviciilor si a expertizei echipei sale, EBC INTERIM garanteaza derularea unui parteneriat cu societatile client la standardele impuse de acestea.

EBC INTERIM isi propune sa fie si sa ramana ” PARTENERUL DUMNEAVOASTRA IN RESURSE UMANE”