Office Administrator

Recruitmentpoint

22-05-2018 | EXPIRA LA 24-05-2018

Job expirat

RESPONSABILITATI

• preluare comenzi;
• transport corespondenta intre sedii si posibil nu numai;
• refill aparat cafea, aranjare sali meeting (scaune, mese, pereti foldabili);
• verificare stocuri consumabile si o verificare tehnica pentru activitati de genul schimbat incuietoare, schimbare bec;


CERINTE

• atitudine pozitiva, cu spirit de initiativa si cu simt al responsabilitatii crescut;
• perseverent, ordonat, organizat, corect, tenace;
• loialitate si confidentialitate;
• atentie la detalii, acuratete si capacitate sporita de organizare a activitatii si de multi-tasking;


BENEFICII OFERITE

Alte informatii
• bonuri de masa;
• posibilitati reale de promovare;
• mediu de lucru placut.


DESCRIEREA FIRMEI

Compania noastra are mai mult de 10 ani de experiență în furnizarea de servicii de resurse umane integrate și soluții de forță de muncă în industrii, cum ar fi: IT, Telecom, Pharma, BPO, Call Center, Automotive și altele. Noi dezvoltam in mod constant o bază de candidați calificați pentru fiecare poziție deschisă, în scopul de a oferi o rapidă și o soluție de calitate pentru clienții noștri. Am avut ocazia de a construi unele echipe mari de la zero, ajutându-i să aibă succes și productiv.