National Sales Manager (IT&C, Telecom)

QLT

31-07-2015 | EXPIRA LA 30-08-2015

Job expirat

RESPONSABILITATI

Produsul companiei este unul tehnic (servicii software + hardware) si se adreseaza companiilor cu flote de masini (segment B2B) cu beneficiile principale de reducerea costurilor cu flota si optimizarea folosirii prin localizare in timp real prin GPS. Modelul de vanzare se bazeaza pe hunting - atragerea de clienti noi in portofoliu.

Obiectiv principal al postului:
Atragerea unui numar cat mai mare de clienti noi in portofoliu.

Cerinte:
Experienta pe o pozitie similara de 2-3 ani preferabil in domeniul IT& C, Telecom, Servicii conexe;
Studii superioare de preferat tehnice;
Excelente abilitati de negociere, comunicare si flexibilitate;
Orientare spre rezultate si spre client;
Abilitati de leadership.


CERINTE

Descrierea postului:

Leadership colaborativ
Motiveaza membrii echipei pentru atingerea obiectivelor partiale;
Evalueaza regulat performanta KPI a membrilor si ia masuri pentru corectarea lor;
Stabileste impreuna cu echipa "discursul de vanzari" si urmareste folosirea si imbunatatirea permanenta a lui.

Orientarea spre rezultat
Cunoaste obiectivele si masoara regulat rezultatele partiale pentru a se asigura ca ajunge la obiectiv;
Isi propune sa depaseasca rezultatele in cazul in care este posibil;
Planificare si organizare;
Stabileste strategia de urmat pentru atingerea obiectivelor;
Stabileste KPI pentru echipa;
Imparte obiectivele la membrii echipei.

Gandire analitica
Analizeaza rezultatele si cauzele lor si gandeste strategii de imbunatatire a lor;
Identifica oportunitati noi de vanzare si/sau nise noi pe piata;
Evalueaza potentialul pietei pe diverse categorii (zone / domenii de activitate etc.) si stabileste strategii de marirea cotei de piata;
Depune eforturi in a intelege produsele companiei si din punct de vedere tehnic pentru a compara cu concurenta si a stabili avantajele.

Intelegere organizationala
Intelege ineractiunea inter departamentala in organizatie, pentru a crea proceduri de interactiune eficiente;
Intelege organizatiile clientilor pentru a identifica factorii de decizie pentru vanzare;
Raporteaza si cere ajutorul managementului in situatii cheie.


BENEFICII OFERITE

- pachet motivant.

Detalii: www.qlt.ro


DESCRIEREA FIRMEI

Identificam, selectionam si recomandam candidati talentati prin care companiile se pot dezvolta.

Oamenii fac diferenta, iar succesul unei companii este garantat doar de calitatea oamenilor integrati in companie.