Manager Suport Operatiuni Clienti

UPC Romania S.A.

01-09-2014 | EXPIRA LA 01-10-2014

Job expirat

RESPONSABILITATI

Asigura activitatile ce tin de suportul central operatiuni, prin coordonarea echipelor Dispecerat si Provizionare
Se asigura ca situatiile de nefunctionare ale sistemelor cu care interactioneaza sunt escalate corespunzator pentru a fi rezolvate in timpii SLA agreati intern
Stabileste impreuna cu superiorul direct obiective de performanta pentru angajatii din subordine; asigura realizarea procesului de evaluare a performantei si elaboare si implementare a planurilor de dezvoltare pentru echipele din subordine
Face recomandari catre superiorul direct privitoare la activitatea de suport operatiuni clienti, investitii sau modificari care sa vina in intampinarea nevoilor clientilor interni, precum si recomandari care sa duca la reducerea costurilor operationale si imbunatatiri ale proceselor interne actuale
Participa in procesul decizional privitor la activitatea de suport central operatiuni clienti, la investitiile in infrastructura folosita de echipele care asigura operatiuni clienti la nivel de teren si la procesele interne operationale
Mentine legatura cu alte departamente/ vendori externi care interactioneaza echipele din subordine
Tine legatura cu celelalte structuri organizatorice pentru asigurarea fluxului informational intre echipe si respectarea procedurilor agreate
Selecteaza si recruteaza personal pentru echipele Dispecerat si Provizionare, conform profilului de competente stabilit
Monitorizeaza calitatea si utilizarea corecta a solutiei FFM pentru tehnicienii care asigura interventiile la domiciliul clientilor


CERINTE

Minim 5 ani experienta in departamente de tipul Call Center, Front Office, NOC etc
Activitate anterioara de minim 3 ani pe un post cu responsabilitati de coordonare si dezvoltare de echipe
Abilitatea de a coordona echipe de agenti ce desfasoara activitati de tip call center
Foarte bune abilitati de lucru cu Excel, Power Point
Cunoasterea limbii engleze, nivel avansat
Bune abilitati interpersonale si de comunicare
Studii superioare finalizate; reprezinta un avantaj studiile in domeniul telecom/IT
Competente demonstrabile de leadership, de managementul echipei, de motivare si organizare
Experienta anterioara intr-o companie multinationala, de preferat din domeniul telecom


DESCRIEREA FIRMEI

UPC este una dintre cele mai dinamice companii multinationale din industria de comunicatii prin cablu din Romania. UPC face parte din Liberty Global, Inc. (LGI), unul dintre liderii mondiali in furnizarea de servicii de televiziune, voce si date, cu operatiuni in 16 tari, 10 dintre acestea din Europa. Prezenta in Romania inca din 1992, UPC este pregatita sa ofere servicii moderne in banda larga la nivel national: televiziune analogica si digitala, internet de mare viteza, servicii competitive de telefonie digitala.