Manager Roaming

Telekom Romania Mobile Communications S.A.

16-09-2014 | EXPIRA LA 16-10-2014

Job expirat

RESPONSABILITATI

RAPORTEAZĂ: Produse si Dezvoltarea Afacerii Romania

SCOP: Coordoneaza implementarea strategiei comerciale de roaming, activitatea de identificare a oportunitatilor noi de colaborare in aria Roaming, serviciile internationale mobile (SMS Interworking, A2P SMS, tranzit SMS, parteneriate OTT, etc) precum si relatia cu noii operatori in conformitate cu politica si obiectivele strategice ale companiei, urman tendintele la nivel mondial si conditiile specifice din piata.

RESPONSABILITĂŢI PRINCIPALE:
◦Este responsabil de asigurarea performantei optime a “traffic steering”, asigurarea nivel “margin” pentru outbound Roaming si pentru inbound roaming, optimizarea costurilor provideri Roaming (“best price/best quality”),
◦Analizeaza dinamica pietei nationale si internationale, cererea existenta si potentiala cu scopul identificarii unor oportunitati de afaceri nexplorate sau explorate partial;
◦Supervizeaza relatia cu noii operatori pentru negocierea acordurilor internationale de Roaming, pentru a asigura aplicarea strategiei predefinite de Roaming la nivel de companie;
◦Supervizeaza negocierea acordurilor pentru serviciile de Roaming si sprijina specialistii de roaming in negocierea clauzelor dificile si neobisnuite din aceste acorduri, schimba informatii de baza si se coordoneaza cu celelalte departamente implicate in privinta pasilor de pre-lansare si a masurilor care trebuiesc luate cu scopul de a evita blocajele in activitatea uzuala;
◦Coordoneaza solutionarea disputelor cu partenerii de roaming in legatura cu orice clauza a contractului, inclusiv disputele in legatura cu taxarea;
◦Supervizeaza mentinerea bazei de date de Sim-uri de test, precum si administrarea Sim-urilor de test pentru a asigura inregistrari corecte si exacte;
◦Supervizeaza coordonarea ordonarii link-ului de semnalizare, conexiunile GRX, planificarea testelor Inter-Working Roaming Expert Group (IREG) si performanta, planificarea testelor Transferred Account Data Interchange Group (TADIG) si performanta;
◦Supervizeaza negocierea Acordurilor pentru SMS Transit sau Hubing, administreaza faza pre-comerciala si comerciala a acordurilor SMS/ MMS Inter-working si urmareste efectuarea reconcilierilor pentru acestea;
◦Negociaza sau supervizeaza dupa caz negocierea de parteneriate inrernationale cu agregatori sau furnizori servicii OTT (Over The Top) pentru atragerea de venituri aditionale;
◦Este responsabil cu definirea tarifelor Inter-Operator si modificarile asociate, cu definirea politicii comerciale de discount sau cu incadrarea in politica de discount a grupului Deutsche Telekom (inclusiv a strategiei, negocierii, calculului, aplicarii si urmaririi acesteia), in scopul maximizarii veniturilor wholesale, precum si de definirea, in colaborare cu reprezentantii structurii de Marketing, a politicii de preturi retail Roaming bazata pe tarifele de roaming wholesale Inter-Operator, in scopul asigurarii unei pozitii competitive pentru companie in piata de Retail in termeni de produse de roaming;
◦Identifica nevoile specifice de business si comerciale, caracteristicile tehnice, disponibilitatea, oportunitatea si costurile asociate in vederea definirii de noi produse de roaming pentru a fi lansate;
◦Supervizeaza negocierea si administrarea acordurilor cu furnizorii de servicii de Roaming si cu Casa de Clearing cu scopul de a asigura costuri optime pentru aceste servicii;
◦Coordoneaza activitatea de raportare asigurandu-se ca personalul din subordine pregateste rapoarte periodice zilnice /saptamanale / lunare/anuale pentru activitatile din responsabilitatea sa si face predictii in privinta trendurilor si evolutiilor;
◦Actioneaza ca punct principal de contact si de escalare pentru Acordurile de Roaming si in relatie cu furnizorii de servicii Roaming / partenerii Departamentului Roaming;


CERINTE

Studii:
◦Diploma studii superioare in domeniul Comercial /Tehnic

Experienţa în muncă:
◦Intre 5-10 ani de experienta in urmatoarele domenii: sales / marketing / customer care/roluri de coordonare; dezvoltare de business /relatii internationale.
◦Minim 2 ani de experienta manageriala sau intr-o pozitie de Senior

Cunoştinţe, Aptitudini & Abilităţi:
◦Cunostinte avansate referitoare la corespondenta comerciala;
◦Foarte buna intelegere a principiior acordurilor comerciale;
◦Cunostinte de baza privind administrarea de baze de date;
◦Cunostinte medii despre retele mobile si operatori de roaming si pricipii inter-working;
◦Cunostinte generale de marketing, bune cunostinte de stabilire a preturilor si tehnici de comunicare;
◦Cunostinte de baza despre functionarea retelelor de telefonie celulara;
◦Cunostinte avansate de tehnici de negociere si relatii de business international;
◦Expertiza de management de produs in telecomunicatii;
◦Cunostinte avansate de Servicii Roaming/dezvoltari;
◦Operare PC – avansat (Word, Excel, Power Point, MS Project)
◦Cunoastere foarte buna a limbii engleza (vorbit, scris).

Doar candidatii acceptati vor fi contactati.


DESCRIEREA FIRMEI

Telekom Romania este un brand de telecomunicaţii nou și dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile complete, inovatoare, simplificate și personalizate pentru o comunitate vastă de clienți, cu peste 10 de milioane de contracte de servicii.

Prin cei doi operatori, Telekom Romania Mobile Communications şi Telekom Romania Communications, Telekom Romania oferă servicii integrate de telecomunicații, astfel încât clienţii să beneficieze de o experiență completă şi plină de satisfacţii: servicii de voce și date mobile 3G și 4G mobile, telefonie fixă tradițională, internet de mare viteză și televiziune pe mai multe tehnologii, inclusiv IPTV precum și conținut de înaltă calitate și exclusivități. Pentru clienţii business, noul brand este promisiunea unor soluții IT & C la cheie, care să sprijine companiile să devină mai competitive și mai agile.

Telekom Romania este un brand din familia Deutsche Telekom, prezent în 51 de țări de pe cinci continente, cu peste 143 de milioane de clienţi de telefonie mobilă, 31 de milioane de clienţi de servicii fixe şi peste 17 milioane de linii de broadband din întreaga lume. Brandul este prezent pe piaţa românească din 2014, după rebranding-ul comun al COSMOTE România și Romtelecom.