Manager Relatii Clienti Profesii Liberale

VOLKSBANK ROMANIA

20-11-2014 | EXPIRA LA 20-12-2014

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Colecteaza informatii cu privire la prezumtivii clienti asigurandu-se ca produsele oferite acestora sunt elaborate in functie de necesitatile clientilor (colaboreaza cu angajatii bancii);
- Stabileste intalniri cu potentialii clienti avand intotdeauna atitudinea, tinuta si imaginea unui profesionist;
- Urmareste permanent dezvoltarea portofoliului de clienti precum si mentinerea acestuia conform strategiei/obiectivelor banci;
- Promoveaza produsele bancii si face propuneri alternative clientilor - cross-selling / completare Call Meeting Report;
- Stabileste cuantumul creditului, tipul facilitatii, garantiile, colecteaza documentele in vederea intocmirii si supunerii spre aprobare a dosarului de credit;
- Monitorizeaza relatiile de tip imprumut sau nu cu persoane fizice si juridice si actualizeaza continuu informaţiile lor cu caracter personal;


CERINTE

- Studii superioare / experienta relevanta in domeniul bancar (de preferinta in aria profesiilor liberale);
- Minim 2 ani experienta in banca - domeniul vanzari;
- Bune cunostinte cu privire la procedurile si normele bancare;
- Abilitati foarte bune de comunicare;
- Orientare spre client;
- Atitudine proactiva;
- Bune cunostinte de limba engleza;


DESCRIEREA FIRMEI

Volksbank Romania, detinuta de Volksbank International (subsidiara a Osterreichische Volksbanken – Aktiengessellschaft -OVAG)), a devenit operationala pe data de 8 mai 2000. In buna traditie a bancii austriece pe care o reprezinta, Volksbank Romania si-a indreptat inca de la inceput atentia spre nevoile si interesele persoanelor fizice si intreprinderilor mici si mijlocii oferind produse si servicii de calitate.

“Increderea ne uneste” – sloganul grupului – reflecta parteneriatul pe care se bazeaza banca noastra in relatia cu clientii