Manager Relatii Clienti - OTP Bank

DIMA CONSULTING GROUP

09-01-2015 | EXPIRA LA 08-02-2015

Job expirat

RESPONSABILITATI

Identifica oportunitatile de pe piata in scopul atragerii de noi clienti in cadrul segmentului vizat (persoane juridice cu cifra de afaceri pana la 5 Mil. Eur);
Participa la cresterea vanzarilor de produse si servicii si initiaza vanzari incrucisate ale produselor bancii pentru clientii din cadrul segmentului vizat;
Identifica nevoile clientilor si ofera consiliere financiara, propune solutia optima pentru nevoile identificate in urma analizei financiare si calitative a clientului, in conformitate cu specificul activitatii acestuia si cu respectarea normelor si procedurilor interne in vigoare;
Negociaza si structureaza ofertele pentru clienti si preia de la acestia cererea de credit impreuna cu documentele necesare pentru analiza completa (financiara si non-financiara), intocmeste referatul si propunerea de credit;
Inainteaza dosarul spre aprobare catre factorii competenti, asigurand comunicarea permanenta cu departamentele interne din cadrul Bancii in vederea indeplinirii nevoii clientilor;
Participa in proiectele si activitatile departamentului repartizate de superiorul direct.


CERINTE

Studii superioare/ Master in domeniul economic si/sau juridic;
Experienta anterioara de cel putin 3 ani in domeniul financiar-bancar, in aria vanzarilor IMM si/sau Corporate;
Cunostinte bune de analiza financiara;
Bun cunoscator al legislatiei bancare;
Cunostinte avansate MS Office;
Limba engleza -avansat (vorbit, scris, citit);
Competente specifice interpersonale, abilitati de vanzare si negociere avansate;
Persoana responsabila, hotarata, independenta;
Capabil sa lucreze sub presiune;
Foarte bun coechipier.


DESCRIEREA FIRMEI

DIMA CONSULTING GROUP, specializata in consultanta in resurse umane, marketing, management si turism este o organizatie orientata spre satisfacerea nevoilor curente si viitoare ale clientilor ei, prin servicii de inalta calitate.

Firma intelege sa fructifice toate oportunitatile care se ivesc pentru satisfacerea clientilor ei, urmarind optimizarea raportului calitate-pret, relatia cu clientii si atitudinea fata de acestia. De asemenea, principalul obiectiv il reprezinta realizarea la termen a contractelor, promptitudine si calitate ridicata prin costuri scazute.