MANAGER RELATII CLIENTI (Corporate)

VOLKSBANK ROMANIA

19-11-2014 | EXPIRA LA 19-12-2014

Job expirat

RESPONSABILITATI

• Asigura promovarea produselor si serviciilor oferite clientilor Persoane Juridice, a avantajelor in raport cu produsele concurentei si adoptarea unei atitudini de vanzari flexibila si orientata catre client, in scopul cresterii portofoliului de clienti si a profitabilitatii Bancii;
• Asigura indeplinirea obiectivelor de vanzare alocate, atat ca urmare a distribuirii periodice a tintelor de vanzare in Centrul de Afaceri, cat si ca urmare a campaniilor comerciale;
• Asigura planificarea si organizarea, impreuna cu Managerul Centrului de Afaceri, a unui proces sustinut de vanzare prin stabilirea unui program saptamanal de atragere clienti/ vanzare produse in scopul realizatii obiectivelor de vanzare;
• Colecteaza pachetul de documente necesar in procesul de analiza, conform documentelor normative interne in vigoare;
• Redacteaza, transmite si negociaza cu clientul oferta de creditare;
• Initiaza aplicatia de credit pe baza documentelor/ informatiilor prezentate in dosarul de credit al clientului;
• Introduce datele calitative necesare determinarii performantei financiare, anual/ semianual, conform documentelor normative interne si cerintelor legislatiei in vigoare;
• Introducerea periodica de indicatori calitativi in sistemul de rating intern conform datelor de revizuire periodice stabilite prin documentele normative interne sau deciziile de credit.


CERINTE

• Studii superioare in domeniu;
• Experienta in activitatea de vanzari corporate de minim 3 ani;
• Cunostinte de analiza financiara, contabilitate;
• Cunostinte privind identificarea/evaluarea riscurilor;
• Cunostinte de IAS, IFRS – reprezinta un avantaj;
• Foarte buna cunoastere a oportunitatilor de business ale pietei locale;
• Bune cunostinte de limba engleza;
• Persoana sociabila, atitudine pozitiva, spirit de initiativa, rezistenta la stres,
• Foarte bune abilitati de comunicare si negociere ;
• Capacitate de organizare, planificare, structurare;
• Spirit de echipa, perseverenta, buna relationare si gestionare a conflictelor, orientare spre client, calitate si rezultate.


DESCRIEREA FIRMEI

Volksbank Romania, detinuta de Volksbank International (subsidiara a Osterreichische Volksbanken – Aktiengessellschaft -OVAG)), a devenit operationala pe data de 8 mai 2000. In buna traditie a bancii austriece pe care o reprezinta, Volksbank Romania si-a indreptat inca de la inceput atentia spre nevoile si interesele persoanelor fizice si intreprinderilor mici si mijlocii oferind produse si servicii de calitate.

“Increderea ne uneste” – sloganul grupului – reflecta parteneriatul pe care se bazeaza banca noastra in relatia cu clientii