Manager Lansare Portofoliu

Telekom Romania Communications S.A.

14-10-2016 | EXPIRA LA 13-11-2016

Job expirat

RESPONSABILITATI

SCOP:
Este responsabil cu cresterea veniturilor si a profitabilitatii companiei prin segmentarea bazei de clienti, utilizarea ofertelor si produselor targetate si pregatirea si implementarea campaniilor de achizitie, upsell, crosell si retention pentru portofoliile de servicii mobile si fixe de voce si date pe fiecare segment si canal de vanzare.

RESPONSABILITĂŢI:
Participa la definirea planului de campanii targetate la nivel anual, trimestrial si lunar;
Segmenteaza impreuna cu echipa de analiza si modeling baza de clienti in functie de comportamentul de consum al acestora, venitul mediu, domeniu de activitate, numar de angajati, sau alte criterii relevante pentru business;
Utilizeaza oferte si produse existente sau cere dezvoltarea unor oferte si produse noi in vederea abordarii targetate a microsegmentelor de clienti
Concepe si implementeaza campania targetata astfel incat obiectivele acesteiea sa fie atinse (achizitie de clienti noi, cross-sell, up-sell, venituri, durata de viata a clientului, rata de raspuns);
Responsabil cu pregatirea lansarii campaniei;
oConcepe argumentarul de vanzari al ofertelor pentru fiecare segment adresat
oConcepe scriptul de vanzare pentru fiecare canal care adreseaza segmentul de clienti vizat
oTestarea aplicatiilor inainte de lansarea campaniei
oSe asigura ca toate structurile implicate sunt pregatite pentru lansare
oMonitorizeaza experienta clientilor post-lansare si este responsabil de solutionarea posibilelor probleme ce pot apare dupa implementare
Monitorizeaza miscarile tactice ale competitorilor si propune ajustari corespunzatoare ale ofertelor comerciale ale companiei;
Coordoneaza realizarea de analize/prezentari pentru a facilita includerea managementului superior in pilotarea ofertelor comerciale;
Furnizeaza cercetari si analize in legatura cu comportamentul clientilor, analize post campanii, impactul evenimentelor interne si externe asupra evolutiei bazei de date a clientilor;
Colaboreaza cu structurile responsabilepentru a concepe ofertele intr-o maniera care sa previna/limiteze fraudele in respectiva campanie.


CERINTE

Studii superioare in marketing / administrarea afacerii/ economie / inginerie.
Minim 3 ani de experienta in dezvoltarea produselor / marketing preferabil in telecomunicatii.

Cunoştinţe, Aptitudini & Abilităţi:
Gandire analitica; Atentie la detalii; Orientare catre client; Orientare catre rezultate;
Excelente abilitati de comunicare; Abilitatea de a-i motiva pe ceilalti;
Excelente abilitati de organizare si planificare; Excelente abilitati de prezentare;
Abilitatea de lucru sub presiune si de a performa intr-un mediu de lucru dinamic;
Engleza – fluent.
Cunostinte avansate Excel, PowerPoint si / sau Access;
Cunostinte avansate de project management.


DESCRIEREA FIRMEI

Telekom Romania este un brand de telecomunicaţii nou și dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile complete, inovatoare, simplificate și personalizate pentru o comunitate vastă de clienți, cu peste 10 de milioane de contracte de servicii.

Prin cei doi operatori, Telekom Romania Mobile Communications şi Telekom Romania Communications, Telekom Romania oferă servicii integrate de telecomunicații, astfel încât clienţii să beneficieze de o experiență completă şi plină de satisfacţii: servicii de voce și date mobile 3G și 4G mobile, telefonie fixă tradițională, internet de mare viteză și televiziune pe mai multe tehnologii, inclusiv IPTV precum și conținut de înaltă calitate și exclusivități. Pentru clienţii business, noul brand este promisiunea unor soluții IT & C la cheie, care să sprijine companiile să devină mai competitive și mai agile.

Telekom Romania este un brand din familia Deutsche Telekom, prezent în 51 de țări de pe cinci continente, cu peste 143 de milioane de clienţi de telefonie mobilă, 31 de milioane de clienţi de servicii fixe şi peste 17 milioane de linii de broadband din întreaga lume. Brandul este prezent pe piaţa românească din 2014, după rebranding-ul comun al COSMOTE România și Romtelecom.