Manager FMC Propositions

ROMTELECOM

09-09-2014 | EXPIRA LA 09-10-2014

Job expirat

RESPONSABILITATI

RAPORTEAZĂ: Manager Segmentare si Pozitionare Servicii, Strategie Preturi si Campanii

SCOP: Este responsabil cu cresterea veniturilor si profitului companiei prin intermediul dezvoltarii, definirii si gestionarii pe toata durata ciclului de viata de portofoliile de produse convergente, pachetele fix-mobil (FMC), pentru achizitia clientilor business. Va dezvolta oferte extrem de atractive, contribuind substantial in acest fel la cresterea preferintei consumatorului catre serviciile convergente fix-mobil (FMC), precum si a cresterii pe toate segmentele de clienti business.

RESPONSABILITĂŢI PRINCIPALE:
◦Concepe si coordoneaza implementarea portofoliilor/ ofertelor de achizitie FMC astfel incat obiectivele de achizitie de clienti noi, produse noi si venituri sa fie atinse
◦Colaborează cu departamentele CRM Analitic, Geo-marketing si Cercetare Piata , precum si cu Departamentele de Vanzari cu scopul de a identifica nevoile clienţilor si tendinţele in tehnologie, obţinând informaţii relevante care sa determine dezvoltarea produselor viitoare
◦Defineşte serviciul, structura de preturi si solicitările promoţiei
◦In faza de implementare se asigura ca toate functiunile interne ale companiei sunt pregatite sa sustina lansarea noilor portofolii de produse/oferte FMC
◦Responsabil cu pregatirea lansarii portofoliilor / campaniilor de achizitie produse FMC:
◦Ofera departamentului Comunicare cerintele si obiectivele comerciale pe baza carora acesta urmeaza sa intocmeasca planul de comunicare pentru campanie
◦Concepe argumentarul de vanzari al ofertelor pentru fiecare segment adresat
◦Concepe scriptul de vanzare pentru fiecare canal care adreseaza segmentul de clienti vizat
◦Testarea aplicatiilor inainte de lansarea campaniei
◦Se asigura ca toate departamentele implicate sunt pregatite pentru lansare
◦Monitorizeaza experienta clientilor post-lansare si este responsabil de solutionarea posibileleor probleme ce pot apare dupa implementare
◦Managementul si Monitorizarea Performantei portofoliului/ofertei FMC lansate: gestionează proactiv produsele si serviciile adresate segmenetelor business pe durata ciclului lor de viata, asigurându-se ca acestea răman de cea mai înalta clasa si înaintea concurentei
◦Monitorizează performanta produsului prin monitorizarea principalilor indicatori de performanta (utilizare, venituri, activari, rezilieri, satisfacţia clienţilor) si explica deviatiile fata de plan
◦Pregateste planul de masuri corective ce trebuie implementate pentru a recupera devierea fata de plan
◦Analizează calitatea produselor FMC in comparaţie cu competiţia
◦Monitorizeaza miscarile tactice ale competitorilor si propune ajustari corespunzatoare ale ofertelor comerciale ale companiei astfel incat sa crestem numerul de clienti noi achizitionati de la competitie
◦Coordoneaza realizarea de analize/prezentari pentru a facilita includerea managementului superior in pilotarea ofertelor comerciale;
◦Realizeaza analize in legatura cu comportamentul clientilor care au cumparat produsele FMC, analize post campanii, impactul evenimentelor interne si externe asupra evolutiei clientilor din portofoliile de produse existente
◦Colaboreaza cu structurile responsabile pentru a concepe ofertele FMC intr-o maniera care sa previna/limiteze fraudele in campaniile de achizitie.


CERINTE

Studii:
◦Studii superioare in marketing / administrarea afacerii/ economie / inginerie

Experienţa în muncă:
◦Minim 3 ani de experienta in dezvoltarea produselor / marketing, preferabil in telecomunicatii

Cunoştinţe:
◦Cunostinte avansate Excel si / sau Access;
◦Cunostinte avansate de project management;

Aptitudini & Abilităţi:
◦Gandire strategica si analitica;
◦Creativitate
◦Orientare catre client;
◦Orientare catre rezultate;
◦Excelente abilitati de comunicare;
◦Excelente abilitati de organizare si planificare;
◦Excelente abilitati de prezentare;
◦Abilitatea de lucru sub presiune si de a performa intr-un mediu de lucru dinamic;
◦Engleza – fluent

Numai candidatii selectati vor fi contactati.


DESCRIEREA FIRMEI

Romtelecom este o companie in miscare pe piata comunicatiilor din Romania. In ultimii ani Romtelecom a evoluat inteligent, cu multe eforturi, de la un fost monopol de stat la o companie privata, conectata la tehnologia sofisticata a acestui mileniu.
Compania ofera astazi servicii de incredere, inovatoare si usor de folosit, de la traditionala telefonie fixa, la Internet de cea mai buna calitate, dar si cel mai sigur spatiu de gazduire de date din Romania, servicii combinate de date si voce si un program permanent controlat si imbunatatit de Customer Care.
Si transformarea continua ...