Manager Enterprise Business Intelligence Romania

Telekom Romania Communications S.A.

13-10-2016 | EXPIRA LA 12-11-2016

Job expirat

RESPONSABILITATI

SCOP: Coordonarea si realizarea activitatii de dezvoltare si întretinere a sistemelor de aplicatii Business Intelligence (BI), raportari si analiza a datelor pentru zonele functionale ale organizatiei pentru a asigura utilizarea optimă şi a sprijini alinierea acestora la cerinţele procesului de business precum si de proiectare, dezvoltare si administrare baze de date mari pentru Enterprise Data Warehouse (EDW) si a bazelor de date agregate pentru Data Mart-urile bazate pe trafic (TDM) si pregatirea datelor de trafic pentru modelele de Data Mining, precum si a infrastructurii de date pentru raportari periodice, inclusiv bazele de date de statistici si raportari (DSS); participarea în proiecte de implementare a unor sisteme/aplicaţii noi, extindere, upgrade sau interfatare a sistemelor/aplicaţiilor existente.

RESPONSABILITATI:
Coordonează alinierea operativă şi de calitate a sistemelor/aplicaţiilor la noile cerinte de business;
Coordonează activităţile de administrare şi suport ale sistemelor/aplicaţiilor pentru asigurarea funcţionării în indicatorii KPI agreaţi în SLA;
Coordonează şi monitorizează soluţionarea incidentelor şi problemelor în termenele stabilite prin SLA;
Coordonează analiza de impact a noilor cerinţe de business asupra sistemelor/aplicaţiilor şi a integrării cu alte sisteme şi validează soluţiile propuse;
Urmăreşte realizarea activităţilor de analiză, definire, dezvoltare, testare, implementare şi documentare a nolior cerinţe la parametri de calitate şi conform procedurilor în vigoare;
Propune şi implementează soluţii de imbunătăţire a sistemelor pentru scurtarea timpului de prelucrare şi pentru automatizarea unor noi zone de business;
Identifică proactiv degradarea potenţială a performantelor sistemelor/aplicaţiilor, riscurile şi planifică activităţile de remediere;
Identifică proactiv îmbunătăţirile aduse sistemelor de către furnizori şi planifică activităţile şi data de implementare;
Participă sau desemnează participanţi în proiectele care impactează sistemele;
Asigură colaborarea cu business owner pentru obţinerea de rezultate eficiente;
Colaborează cu business-ul şi cu alte organizaţii de suport pentru identificarea din timp a noilor cerinţe, găsirea celor mai bune soluţii pentru rezolvarea acestora şi planificarea activităţilor pentru respectarea termenelor stabilite;
Coordonarea activităţilor care derivă din planul de Failover/ Disaster Recovery pentru sistemele suportate în cadrul organizației;
Planifică actualizarea sistemelor la cel mai nou nivel de patch-uri în scopul rezolvării de bug-uri, îmbunătăţirii performanţelor tehnice şi creşterii funcţionalităţilor;
Îndeplineste rolurile de Responsabil Aplicaţie, Release Manager, Problem Manager, conform procedurilor ITG, pentru sistemele/aplicaţiile alocate;
Semnalează prompt superiorului direct orice problemă deosebită apărută faţă de desfăşurarea normală a activităţilor sau care poate conduce la perturbări în desfăşurarea activităţii;
Respectă şi urmăreşte respectarea procedurilor generale de lucru ITşi politicilor şi procedurilor de securitate;
Asigură confidenţialitatea, integritatea, securitatea şi disponibilitatea datelor şi a informaţiilor.


CERINTE

Studii: Studii superioare în domeniul tehnice.
Experienta în munca:
Minim 3 ani de experienta manageriala;
Minim 5 ani în implementarea, dezvoltarea, configurarea şi întreţinerea sistemelor informatice;
Experientă în domeniul Business Intelligence;
Experienţă relevantă în telecomunicatii.

Cunoştinte, Aptitudini & abilitati:
Bune cunoştinţe despre sistemele IT sau alte sisteme similare, inclusiv despre ariile de business aferente acestora;
Bune abilitati de planificare, comunicare şi coordonare a unei echipe;
Cunoştinţe de project management;
Bune cunoştinţe tehnice, relevante pentru sistemele aflate in aria de responsabilitate;
Capacitate de analiza si sinteza;
Excelente abilitati de comunicare, negociere si prezentare;
Orientare catre client;
Orientare catre rezultate;
Limba engleza – nivel avansat;


DESCRIEREA FIRMEI

Telekom Romania este un brand de telecomunicaţii nou și dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile complete, inovatoare, simplificate și personalizate pentru o comunitate vastă de clienți, cu peste 10 de milioane de contracte de servicii.

Prin cei doi operatori, Telekom Romania Mobile Communications şi Telekom Romania Communications, Telekom Romania oferă servicii integrate de telecomunicații, astfel încât clienţii să beneficieze de o experiență completă şi plină de satisfacţii: servicii de voce și date mobile 3G și 4G mobile, telefonie fixă tradițională, internet de mare viteză și televiziune pe mai multe tehnologii, inclusiv IPTV precum și conținut de înaltă calitate și exclusivități. Pentru clienţii business, noul brand este promisiunea unor soluții IT & C la cheie, care să sprijine companiile să devină mai competitive și mai agile.

Telekom Romania este un brand din familia Deutsche Telekom, prezent în 51 de țări de pe cinci continente, cu peste 143 de milioane de clienţi de telefonie mobilă, 31 de milioane de clienţi de servicii fixe şi peste 17 milioane de linii de broadband din întreaga lume. Brandul este prezent pe piaţa românească din 2014, după rebranding-ul comun al COSMOTE România și Romtelecom.