Manager de Proiect- Proiecte si Aplicatii Call Center

Telekom Romania Communications S.A.

28-07-2015 | EXPIRA LA 27-08-2015

Job expirat

RESPONSABILITATI

SCOP: Este direct responsabil pentru dezvoltarea aplicatiilor si sistemenlor utilizate in toate Centrele de Contact ale Diviziei Relatii cu Clientii precum si pentru implementarea proiectelor si initiativelor cu impact major in activitatile Diviziei.

Urmareste in permanenta maximizarea eficientei muncii in derularea activitatilor din toate Centrele de Contact ale Diviziei, imbinarea proceselor si eliminarea activitatilor redundante, astfel incat sa realizeze remodelarea organizatiei, pentru a se potrivi cel mai bine nevoilor companiei si evolutiei pietei.



RESPONSABILITĂŢI PRINCIPALE:

o Gestioneaza proiecte si programe strategice cu impact in rezultatele Diviziei si ale companiei

o Stabilileste scopul, defineste cerinte de business, analizeaza gradul de profitabilitate al proiectului/initiative prin evidentierea costurilor si beneficiilor, obtine resursele necesare, defineste functionalitati si designul acestora la nivel detaliat, urmareste implementarea si testarea proceselor si ofera suport trainerilor in crearea materialelor pentru toate proiectele coordonate

o Identifica oportunitati de dezvoltare ale Diviziei prin analiza proceselor, rezultatelor si cerintelor de la nivelul organizatiei, companiei si pietei si propune proactiv proiecte

o Asigura calitatea, accesibilitatea, fiabilitatea, performanta si eficienta proiectelor gestionate pe parcursul intregului ciclului de viata

o Defineste, masoara si monitorizeaza indicatorii in vederea stabilirii gradului de succes/risc al proiectului (ex. calitate, costuri si timp de realizare, atingerea beneficiilor identificate in faza de analiza in periada post implementare proiect)

o Gestioneaza activitatile de restabilire a proceselor in cazul incidentelor si nefunctionarilor ce au impact asupra platformelor/aplicatiilor/sistemelor si serviciilor de Relatii cu Clientii

o Mentine comunicarea si se aliniaza cu celelalte departamente initiatoare de proiecte din cadrul companiei pentru a asigura, indiferent de punctul de contact, o experienta pozitiva clientului, consistenta si coerenta, o utilizare optima a resurselor si indeplinirea obiectivelor generale ale Diviziei

o Colaboreaza impreuna cu Diviziile IT, Tehnologie, Marketing si Produs pentru a livra specificatii de produs/proces care sa aiba in vedere o dezvoltare armonioasa a aplicatiilor si sistemelor

o Coopereaza cu echipa "Fluxuri Operationale" din cadrul Departamentului Dezvoltare Relatii cu Clientii pentru a se asigura ca toate proiectele sustin procesele operationale in cel mai bun mod posibil

o Detine responsabilitate comuna cu alte echipe din cadrul Diviziei si cu cele din Diviziile IT si Tehnologie pentru operatiuni de automatizare


CERINTE

Studii:

o Studii superioare in domeniul economic sau tehnologic
o Certificari/specializari in project management sau eficientizare de proces constituie un avantaj.


Experienţa în muncă:

o Minim 5 ani experienta in domeniul Customer Services
o Minim 2 ani experienta in proiecte interdepartamentale


Cunoştinţe, Aptitudini & Abilităţi:


o Cunostinte bune in zona de siteme IT si procese Telekom Romania reprezinta un avantaj o Capacitatea de analiza si sinteza
o Cunostinte de Project management si optimizare de proces
o Capacitate de soluţionare a problemelor înresiuneregim de stres sau sub p o Capacitatea de a reactiona rapid la schimbari

o Bune abilitati de planificare si organizare o Abilitati de persuasiune si negociere
o Excelente aptitudini de comunicare si prezentare
o Orientare catre clienti
o Orientare catre rezultate
o Initiativa
o Lucru in echipa
o Atitudine pozitiva
o Flexibilitate
o Cunostinte excelente de limba romana si engleza (nivel avansat)


DESCRIEREA FIRMEI

Telekom Romania este un brand de telecomunicaţii nou și dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile complete, inovatoare, simplificate și personalizate pentru o comunitate vastă de clienți, cu peste 10 de milioane de contracte de servicii.

Prin cei doi operatori, Telekom Romania Mobile Communications şi Telekom Romania Communications, Telekom Romania oferă servicii integrate de telecomunicații, astfel încât clienţii să beneficieze de o experiență completă şi plină de satisfacţii: servicii de voce și date mobile 3G și 4G mobile, telefonie fixă tradițională, internet de mare viteză și televiziune pe mai multe tehnologii, inclusiv IPTV precum și conținut de înaltă calitate și exclusivități. Pentru clienţii business, noul brand este promisiunea unor soluții IT & C la cheie, care să sprijine companiile să devină mai competitive și mai agile.

Telekom Romania este un brand din familia Deutsche Telekom, prezent în 51 de țări de pe cinci continente, cu peste 143 de milioane de clienţi de telefonie mobilă, 31 de milioane de clienţi de servicii fixe şi peste 17 milioane de linii de broadband din întreaga lume. Brandul este prezent pe piaţa românească din 2014, după rebranding-ul comun al COSMOTE România și Romtelecom.