Manager de Proiect-Planificare si Monitorizare IT

ROMTELECOM

18-08-2014 | EXPIRA LA 17-09-2014

Job expirat

RESPONSABILITATI

SCOP: Coordoneaza proiectele IT sau proiectele inter-departamentale in care este implicata Directia Executiva Tehnologia Informatiei Romania cu scopul de a implementa intr-un mod coerent solicitarile venite din business, cu respectarea conditiilor de calitate, scop, buget si timp.

RESPONSABILITĂŢI PRINCIPALE:
Coordoneaza initierea si planificarea proiectelor, incluzand estimarea resurselor financiare, materiale si umane pentru a delimita scopul proiectului si a se asigura ca acesta este realizabil in termenul agreat;
Asigura alocarea resurselor pentru a construi corect echipa de proiect;
Este responsabil de managementul furnizorilor implicati in proiectele specifice si coordoneaza resursele externe in vederea implementarii livrabilelor;
Coordonează etapele intermediare ale proiectelor atribuite cu scopul de a minimiza deviatiile livrabilelor de la scop, termene si resursele stabilite initial;
Coordoneaza problemele/ cererile de schimbare, pentru a asigura si controla respectarea scopului proiectului;
Coordoneaza inchiderea proiectului si livrarea catre departamentele client cu scopul de a facilita implementarea schimbarii cu un impact negativ minim asupra mediului de lucru;
Creeaza si mentine actualizata documentatia proiectului (rapoarte de stare, registre de risc, registre probleme, utilizarea resurselor, planuri de proiect, etc), in scopul de a monitoriza statusul proiectului;
Utilizeaza instrumente de Management de Proiect (template-uri si aplicatii) pentru a promova standardizarea;
Informeaza managementul superior IT si clientii despre statusul proiectelor atribuite, in mod periodic/ la cerere, cu scopul de a oferi o imagine clara si precisa referitoare la stadiul proiectului;


CERINTE

Studii:
Studii universitare tehnice IT sau de management;
Certificare sau cursuri pregatitoare pentru certificare in management de proiect sau management operational reprezinta un avantaj;

Experienţa în muncă:
3-4 ani de experienta relevanta in managementul si executia proiectelor (cel putin 2 ani ca manager de proiect);

Cunoştinţe, Aptitudini & Abilităţi:
Abilitati manageriale;
Abilitatea de a organiza si de a motiva echipa;
Capacitate de analiza si sinteza;
Excelente abilitati de negociere si prezentare;
Cunostinte excelente de limba engleza;
Flexibilitate si capacitate de a gestiona sarcini multiple de natura administrativa, fara sa piarda din vedere obiectivele generale;
Excelente abilitati de planificare, organizare si coordonare;
Persoana auto-motivata, capabila sa ofere indrumare membrilor echipei;
Puternice aptitudini analitice si de rezolvare a problemelor.


DESCRIEREA FIRMEI

Romtelecom este o companie in miscare pe piata comunicatiilor din Romania. In ultimii ani Romtelecom a evoluat inteligent, cu multe eforturi, de la un fost monopol de stat la o companie privata, conectata la tehnologia sofisticata a acestui mileniu.
Compania ofera astazi servicii de incredere, inovatoare si usor de folosit, de la traditionala telefonie fixa, la Internet de cea mai buna calitate, dar si cel mai sigur spatiu de gazduire de date din Romania, servicii combinate de date si voce si un program permanent controlat si imbunatatit de Customer Care.
Si transformarea continua ...