Manager de Proiect ICT

Telekom Romania Communications S.A.

21-10-2014 | EXPIRA LA 20-11-2014

Job expirat

RESPONSABILITATI

Scop: Rolul Managerului de Proiect este să planifice, execute şi finalizeze proiecte pe baza unor termene-limită stricte şi încadrându-se în buget. Aceasta include achiziţionarea de resurse şi coordonarea eforturilor membrilor echipei şi contractanţilor terţe-părţi sau consultanţilor pentru a preda proiectele în conformitate cu planul. Managerul de Proiect va defini şi obiectivele proiectului şi va superviza controlul calităţii pe durata proiectului.

Responsabilităţi

Strategie şi Planificare
Definirea obiectului, scopurilor şi livrabilelor proiectului care sprijină scopurile de afaceri în colaborare cu managerii seniori şi persoanele interesate.
Comunicarea eficace a aşteptărilor proiectului către membrii echipei şi către persoanele interesate, la timp şi într-o manieră clară.
Comunicarea permanentă cu persoanele interesate.
Stabilirea şi gestionarea continuă a aşteptărilor proiectului împreună cu membrii echipei şi alte persoane interesate.
Planificarea şi programarea termenelor-limită şi obiectivelor intermediare ale proiectului folosind instrumente adecvate.
Monitorizarea obiectivelor intermediare şi livrabilelor.
Determinarea frecvenţei şi conţinutului rapoartelor de stare împreună cu echipa proiectului, analizarea rezultatelor şi remedierea problemelor.
Definirea criteriilor de succes ale proiectului şi diseminarea acestora către părţile implicate pe durata proiectului.
Realizarea de analize post mortem şi întocmirea unui raport de recomandări în vederea identificării elementelor eficiente şi ineficiente ale proiectului.
Dezvoltarea de practici şi instrumente optime pentru executarea şi gestionarea proiectului.
Monitorizare şi implementare
Estimarea resurselor ş participanţilor necesari pentru îndeplinirea scopurilor proiectului.
Întocmirea şi depunerea de propuneri de buget şi recomandarea unor modificări ulterioare ale proiectului dacă este necesar.
Dacă este necesar, negocierea cu alţi manageri de departament pentru obţinerea participării personalului necesar din cadrul companiei.
Determinarea şi evaluarea necesităţii personalului şi/sau consultanţilor suplimentari şi realizarea recrutărilor adecvate dacă este necesar pe durata proiectului.
Management Operaţional
Dezvoltarea şi gestionarea dezvoltării proiectului de la început la sfârşit.
Dezvoltarea planurilor proiectului şi documentelor de comunicaţii asociate.
Delegarea sarcinilor şi responsabilităţilor către personalul adecvat.
Identificarea şi soluţionarea problemelor şi conflictelor cu echipa proiectului.
Identificarea şi gestionarea factorilor de dependenţă şi a căii critice a proiectului.
Dezvoltarea şi predarea de rapoarte de progres, propuneri, documente privind cerinţele şi prezentări.
Gestionarea proactivă a schimbărilor din obiectul proiectului, identificarea crizelor potenţiale şi întocmirea planurilor de rezervă.
Instruirea, îndrumarea, motivarea şi supervizarea membrilor echipei şi contractanţilor proiectului şi influenţarea acestora să întreprindă acţiuni pozitive şi să-şi asume responsabilitatea pentru sarcinile desemnate.
Construirea, dezvoltarea şi creşterea oricăror relaţii de afaceri vitale pentru succesul proiectului.


CERINTE

Cunoştinţe şi Experienţă
5 ani experienţă profesională directă într-o poziţie de manager de proiect, inclusiv toate aspectele dezvoltării şi executării proceselor.
Familiaritate solidă cu software de managementul proiectelor, precum MS Project sau Primavera
Familiaritate cu indecşi de performanţă a proiectelor (Earn Value, SPI, CPI)
Înţelegere competentă şi aprofundată a Metodologiei PMI
Cunoştinţe profesionale solide privind tehnologiile IP
Experienţă demonstrată în gestionarea personalului
Abilitati:
Foarte bune abilitati de lucru in echipa si individual;
Excelente abilitati de analiza si sinteza;
Foarte bune abilitati de organzaire, planificare si respectarea termenelor limita.
Reacţionează la schimbări şi modificări ale proiectului în mod prompt şi eficient.
Flexibil în perioade de schimbare.
Persuasiv, încurajator şi motivator.
Capacitatea de a dezamorsa tensiunile dintre membrii echipelor, dacă acestea apar.
Abilităţi de comunicare scrisă şi orale solide.
Abilităţi interpersonale solide.
Capacităţi excelente de documentare a chestiunilor şi produselor asociate proiectelor.


DESCRIEREA FIRMEI

Telekom Romania este un brand de telecomunicaţii nou și dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile complete, inovatoare, simplificate și personalizate pentru o comunitate vastă de clienți, cu peste 10 de milioane de contracte de servicii.

Prin cei doi operatori, Telekom Romania Mobile Communications şi Telekom Romania Communications, Telekom Romania oferă servicii integrate de telecomunicații, astfel încât clienţii să beneficieze de o experiență completă şi plină de satisfacţii: servicii de voce și date mobile 3G și 4G mobile, telefonie fixă tradițională, internet de mare viteză și televiziune pe mai multe tehnologii, inclusiv IPTV precum și conținut de înaltă calitate și exclusivități. Pentru clienţii business, noul brand este promisiunea unor soluții IT & C la cheie, care să sprijine companiile să devină mai competitive și mai agile.

Telekom Romania este un brand din familia Deutsche Telekom, prezent în 51 de țări de pe cinci continente, cu peste 143 de milioane de clienţi de telefonie mobilă, 31 de milioane de clienţi de servicii fixe şi peste 17 milioane de linii de broadband din întreaga lume. Brandul este prezent pe piaţa românească din 2014, după rebranding-ul comun al COSMOTE România și Romtelecom.