Manager de Produs - Segmentare si Pozitionare Servicii Fixe

Telekom Romania Communications S.A.

30-10-2014 | EXPIRA LA 29-11-2014

Job expirat

RESPONSABILITATI

* Monitorizeaza nevoile consumatorilor si actiunile concurentei, în vederea identificării oportunităţilor de piaţă şi a propunerilor de produse care sa fie adaptate cerintelor clientilor si competitive in raport cu ofertele competitiei;
* Dezvolta idei pentru noi servicii si campanii comerciale, le transpune în propuneri de valoare pentru clienţi, efectuează analize si studii de fezabilitate, furnizeaza informaţii pentru procesul de luare a deciziilor, din punct de vedere al oportunitatilor de comercializare, aplicabilitatii tehnice si costurilor;
* Contribuie la dezvoltarea Planului de lansare de noi servicii (1-3ani) si Planului anual de lansare a ofertelor comerciale, in conformitate cu directiile strategice ale companiei;
* Realizeaza calculatii financiare in vederea propunerii unor produse si oferte, asigura o previzionare corecta a veniturilor;
* Asigura managementul bazei de clienti / serviciilor / ofertelor comerciale de care este responsabil, pe intreaga durata a ciclului de viata a acestora, astfel incat sa fie maximizate veniturile si profitabilitatea, si totodata loialitatea clientilor;
* Ofera departamentului Comunicare cerintele si obiectivele comerciale pentru produsele si ofertele de care este responsabil, pe baza carorara acesta realizeaza campaniile de comunicare Formuleaza cerinte de business pentru configurarea ofertelor comerciale in sistemele companiei.
* Dezvolta si sustine sesiuni de instruire si prezentari de produs pentru educarea canalelelor de vanzari despre optiunile si beneficiile produselor, ghid-ul de adresare a clientului, precum si avantajele competitive esentiale in raport cu competitia


CERINTE

* Studii superioare de Marketing/ Comercial/ Tehnic
* Experienţă in marketing tehnic si / sau vanzari: minim 3 ani
* Experienta in management de produs: minim 2 ani este considerata un avantaj
* Cunostintele de IT&C, telecomunicatii si financiare (analiza generala a profitabilitatii investitiilor si a studiilor de fezabilitate) sunt considerate un avantaj
* Cunostinte avansate de limba engleza (min. nivelul de afaceri)
* Atitudine proactivaFoarte bune aptitudini de operare pe calculator (MS Office)
* Gandire analitica si atentie la detalii
* Preocupare pentru exactitate
* Abilitatea de a lucra atat individual cat si in echipa
* Abilitatea de a se ocupa de mai multe task-uri simultan si de ale prioritiza pentru atingerea termenelor limita
* Abilitatea de comunicare clara si eficienta


DESCRIEREA FIRMEI

Telekom Romania este un brand de telecomunicaţii nou și dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile complete, inovatoare, simplificate și personalizate pentru o comunitate vastă de clienți, cu peste 10 de milioane de contracte de servicii.

Prin cei doi operatori, Telekom Romania Mobile Communications şi Telekom Romania Communications, Telekom Romania oferă servicii integrate de telecomunicații, astfel încât clienţii să beneficieze de o experiență completă şi plină de satisfacţii: servicii de voce și date mobile 3G și 4G mobile, telefonie fixă tradițională, internet de mare viteză și televiziune pe mai multe tehnologii, inclusiv IPTV precum și conținut de înaltă calitate și exclusivități. Pentru clienţii business, noul brand este promisiunea unor soluții IT & C la cheie, care să sprijine companiile să devină mai competitive și mai agile.

Telekom Romania este un brand din familia Deutsche Telekom, prezent în 51 de țări de pe cinci continente, cu peste 143 de milioane de clienţi de telefonie mobilă, 31 de milioane de clienţi de servicii fixe şi peste 17 milioane de linii de broadband din întreaga lume. Brandul este prezent pe piaţa românească din 2014, după rebranding-ul comun al COSMOTE România și Romtelecom.