Manager de produs, Managemetul Bazei FMC si Fix

Telekom Romania Mobile Communications S.A.

10-11-2015 | EXPIRA LA 10-12-2015

Job expirat

RESPONSABILITATI

SCOP: Dezvoltă şi monitorizează campanii comerciale pentru serviciile de fix si convergenta fix mobil (FMC) pentru clientii existenti in vederea atingerii obiectivelor de venit si numar de clienti ai companiei; asigura instrumentele necesare departamentului Save Desk Rezidential pentru desfasurarea procesului de retentie (oferte, aplicatii, scripturi), analizeaza driverii de churn pentru a propune masuri de reducere a acestuia pentru segmentele fix si FMC.

RESPONSABILITĂŢI PRINCIPALE:
- Lansează, organizează şi monitorizează campanii comerciale si/sau procesul de retentie proactiva/ reactiva pentru serviciile de fix si convergenta fix mobil (FMC) pentru clientii existenti;
- Identifică segmentul de clienţi tinta în campanii in scopul targetarii acestora in vederea cresterii veniturilor si/ sau a scaderii ratei de deconectare;
- Identifică resurse interne şi externe pentru efectuarea campaniilor comerciale astfel incat acestea sa fie implementate in timpi reali si la eficenta asteptata;
- Monitorizează şi evaluează campaniile comerciale avand in vedere perfectionarea viitoarelor campanii (analize de churn si ARPU la 3/ 6 luni de la terminarea campaniilor);
- Analizeaza si verifica rapoartee primite de la call centerul extern pentru fiecare campanie desfasurata cu scopul unei monitorizari atente in vederea unei bune desfasurari a campaniilor de outbound;
- Crează şi personalizează rapoarte/ prezentări specifice pe canal/ segment;
- Analizează rezultatele campaniilor si sintetizeaza informatia referitoare la impactul campaniilor comerciale asupra deconectărilor şi asupra valorii facturii in prezentări catre top management;
- Evaluează eficienţa/ rata de succes a fiecărei campanii si propune noi campanii avand in vedere analiza cost-beneficiu;
- Analizează feed-back-ul din canalele de vanzari referitoare la rezultatele campaniilor, motivele de deconectare si pe baza feedback-ului propune solutii de imbunatatire a rezultatelor;
- Execută analize recurente;
- Analizează solicitările de analize de date şi întocmeşte CR-uri şi BR-uri în vederea obţinerii pachetelor de date de la IT;
- Creează şi administrează seturile de date pentru campanile de outbound, evaluează rezultatele campaniilor şi analizează rezultatele, gestioneaza erori si identifica solutii pentru rezolvarea lor;
- Dezvoltă rapoarte pe baza pachetelor de date solicitate către IT sau a query-urilor executate pe mediile de date puse la dispoziţie, actualizează statisticile & rapoartele curente, sintetizeaza informatia in analize centralizate, grafice, prezentări;
- Monitorizeaza procesul de retentie reactiva, realizeaza cerinte pentru modificarea modulului de retentie, da feedback colegilor de la managementul produsului pe ofertele de retentie;
- Creeaza solicitări pentru dezvoltări de noi funcţionalităţi în aplicaţiile IT şi dezvoltă cerinţe pentru noile aplicaţii;
- Analizează procesele din interiorul diviziei şi cele în relaţie cu alte structuri şi propune optimizarea acestora;
- Dezvolta si sustine sesiuni de instruire si prezentari de produs pentru educarea canalelelor de vanzari despre optiunile si beneficiile produselor, ghid-ul de adresare a clientului, precum si avantajele competitive esentiale in raport cu competitia;
- Asigura respectarea standardelor si recomandarilor de natura juridica, reglementare si anti-frauda privind riscurile asociate campaniilor comerciale de care este responsabil;
- Contribuie la implementarea proiectelor comune la nivel de grup pentru a asigura alinierea la politicile acestuia si implementarea celor mai bune practici pentru maximizarea eficientei ofertelor comerciale;
- Gestioneaza canalul de comunicare prin intermediul STB-ului cu abonatii TV ca vehicul de comunicare in cadrul mixului de marketing.


CERINTE

Studii:
- Studii universitare, finalizate cu diplomă de licenţă în unul din domeniile Marketing/ Business/ Economie.

Experienţa în muncă:
- Experienţă relevantă în telesales sau vanzari in industria de telecomunicatii, activităţi de analiză şi raportare: minim 3 ani;
- Experienta in management de produs este considerata un avantaj;
- Experienta de lucru anterioara in tehnologii de internet, date si / sau ITC este considerata un avantaj.

Cunoştinţe, Aptitudini & Abilităţi:
- Bune cunoştinţe de MS Office (Word, Excel , Access, PowerPoint, Outlook);
- Foarte bune abilităţi de comunicare şi prezentare;
- Orientare spre detalii, bine organizat şi eficient în condiţii de stres;
- Capacitate de a transpune datele în analize complexe şi în recomandări aplicabile;
- Capacitatea de a livra rezultate în termen;
- Abilităţi analitice, înţelegerea situaţiilor şi a problematicii, capacitate de urmărire şi identificare a problemelor;
- Capacitate de identificare şi generalizare a situaţiilor similare;
- Ierarhizarea priorităţilor;
- Managementul mai multor sarcini simultan;
- Abilitate de lucru atât individual cât şi în echipă;
- Orientare spre rezultate;
- Aptitudini organizatorice;
- Engleză – nivel avansat.


DESCRIEREA FIRMEI

Telekom Romania este un brand de telecomunicaţii nou și dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile complete, inovatoare, simplificate și personalizate pentru o comunitate vastă de clienți, cu peste 10 de milioane de contracte de servicii.

Prin cei doi operatori, Telekom Romania Mobile Communications şi Telekom Romania Communications, Telekom Romania oferă servicii integrate de telecomunicații, astfel încât clienţii să beneficieze de o experiență completă şi plină de satisfacţii: servicii de voce și date mobile 3G și 4G mobile, telefonie fixă tradițională, internet de mare viteză și televiziune pe mai multe tehnologii, inclusiv IPTV precum și conținut de înaltă calitate și exclusivități. Pentru clienţii business, noul brand este promisiunea unor soluții IT & C la cheie, care să sprijine companiile să devină mai competitive și mai agile.

Telekom Romania este un brand din familia Deutsche Telekom, prezent în 51 de țări de pe cinci continente, cu peste 143 de milioane de clienţi de telefonie mobilă, 31 de milioane de clienţi de servicii fixe şi peste 17 milioane de linii de broadband din întreaga lume. Brandul este prezent pe piaţa românească din 2014, după rebranding-ul comun al COSMOTE România și Romtelecom.