Manager de Produs Loializare Clienti Prepaid

Telekom Romania Mobile Communications S.A.

04-11-2014 | EXPIRA LA 04-12-2014

Job expirat

RESPONSABILITATI

SCOP:


Dezvolta, defineste si gestioneaza campanii si oferte/produse care contribuie la cresterea preferintei consumatorului catre brand-ul Telekom, precum si a cresterii profitabilitatii pe segmentul prepaid, in baza cunostintelor solide a proceselor de business interne si abilitatii de a crea si mentine relatii pozitive cu alte departamente, in mod special: IT, Tehnic, Dezvoltare de Produs si Vanzari si Relatii cu Clientii.


RESPONSABILITĂŢI PRINCIPALE:

• Implementeaza oferte, campanii si programe de loializare pentru clientii prepaid (Diverse Programe/ Scheme de bonusare a clientilor cu beneficii telecom sau la Programe/ Scheme de bonusare a clientilor cu beneficii dezvolate impreuna cu alti Parteneri)
•Coordoneaza eforturile de implementare depuse de toate departamentele implicate. Ofera suport si construieste o relatie de lunga durata cu membrii echipelor implicate in implementare si care reprezinta diverse Departamente: IT, Tehnic, Comunicare Marketing, Vanzari si Relatii cu Clientii, Legal si Operatiuni).

•Monitorizeaza evolutia programelor de loialitate din punct de vedere eficienta financiara (Pierdere si Profit, Recuperarea investitiei) si propune masuri corective cu scopul de a avea un Program de Loializare competitiv pe piata si a creste Valoarea Clientului.
•Pe baza analizelor si rapoartelor din diverse surse disponibile, identifica oportunitatile de vanzare (up si cross vanzare) in baza de clienti, utilizand toate ofertele si produsele disponibile in portofoliul de produse sau dezvolta altele noi pentru actiuni targetate, atunci cand este necesar.
•Dezvolta regulile comerciale de accesare/migrare a clientilor din baza la ofertele existente, cu scopul de a mentine si creste veniturile segmentului prepaid si de a creste nivelul de activitate al bazei de clienti prepaid.
•Dezvolta campanii care acopera intregul ciclu de viata al clientilor prepaid: Activare cartela SIM/ Consum Reincarcare/ Activare produse si servicii/ Inactivitate/ utilizare rara a serviciilor Telekom/ Deazactivare pentru toate segmentele de clienti (clienti de Valoare Ridicata, Medie sau Scazuta)

•Dezvolta si implementeaza Campanii de migrare de tip NBO (Next Best Offer) pentru clienti cu oferte care se apropie data de expirare a promotiei.
•Dezvolta rapoarte pentru monitorizarea rezultatelor, dezvolta indicatorii relevanti care trebuie monitorizati cu scopul de a identifica factorii de success sau insucces in actiunile intreprinse. Aceste rapoarte sunt punctul de pornire in dezvoltarea planurilor de corectie.
•Actioneaza ca expert si consultant intern pentru alte departamente in proiecte cu impact in managementul bazei de clienti prepaid
•Dezvolta sau supervizeaza mesajele/textele interactive trimise clientilor in procesul de activare/provizionare a noilor oferte prin canalele de tip Self Care ( SMS, USSD, IVR etc).
•Realizeaza si sustine prezentari pentru campaniile/programele/actiunile de loialitate si retentie intreprinse, rezultatele obtinute, remarci si propuneri si le sustine in fata Top Managementului.
•Testeaza noile produse atat in mediul de test cat si in productie si urmareste pana la final implementarea corecta a acestora
•Monitorizeaza competitia cu focus pe activitati precum: oferte speciale, promotii la reincarcare, alte promotii care se adreseaza bazei de clienti prepaid


CERINTE

•Studii superioare in: Marketing/ Administrarea Afacerilor/ Telecomunicaţii sau domenii conexe.

•1 an experienta intr-o pozitie similara (gestionarea si dezvoltarea produselor de telecom / analiza de business)
•Cunoaşterea pieţei de telecomunicaţii din România, cu accent pe servicii piata prepaid incluzând: tendinţe in piaţa, cerinţele consumatorilor, tehnologii, la nivel avansat
•Inţelegere a tehnologiilor de telecomunicaţii la nivel mediu
•Cunoştinţe si deprinderi avansate de Project Management
•Cunoastere avansata a Microsoft Office: Word, Excel, PowerPoint si Project (Planner)
•Cunoastere avansata a solutiilor de Campaign Management din cadrul Companiei (i.e. SAS)
•Deprinderi la nivel avansat in utilizarea instrumentelor de marketing
•Abilitati de analiza avansate: cunoastere avansata a conceptelor si tehnicilor de segmentare, a modelelor de propensitate si churn.
•Cunoştinţe de limba engleza, la nivel avansat, atat in scris cat si oral, inclusiv capacitatea de a sustine prezentari de afaceri
•Gandire analitica;
•Orientare catre detaliu cu abilitatea de a respecta termenele, de a lucra independent cu supervizare minima si de a gestiona mai multe proiecte/situatii simultan
•Abilitatea de a analiza, sintetiza si prezenta fapte in mod clar si de a prezenta in scris fapte insotite de o analiza clara
•Abilitatea de a lucra sub presiune și de a respecta termenele limită;
•Abilitatea de a învăța rapid


DESCRIEREA FIRMEI

Telekom Romania este un brand de telecomunicaţii nou și dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile complete, inovatoare, simplificate și personalizate pentru o comunitate vastă de clienți, cu peste 10 de milioane de contracte de servicii.

Prin cei doi operatori, Telekom Romania Mobile Communications şi Telekom Romania Communications, Telekom Romania oferă servicii integrate de telecomunicații, astfel încât clienţii să beneficieze de o experiență completă şi plină de satisfacţii: servicii de voce și date mobile 3G și 4G mobile, telefonie fixă tradițională, internet de mare viteză și televiziune pe mai multe tehnologii, inclusiv IPTV precum și conținut de înaltă calitate și exclusivități. Pentru clienţii business, noul brand este promisiunea unor soluții IT & C la cheie, care să sprijine companiile să devină mai competitive și mai agile.

Telekom Romania este un brand din familia Deutsche Telekom, prezent în 51 de țări de pe cinci continente, cu peste 143 de milioane de clienţi de telefonie mobilă, 31 de milioane de clienţi de servicii fixe şi peste 17 milioane de linii de broadband din întreaga lume. Brandul este prezent pe piaţa românească din 2014, după rebranding-ul comun al COSMOTE România și Romtelecom.