Manager de produs_ Internet Fix, Conectivitate Premium si Pachete

Telekom Romania Communications S.A.

13-11-2015 | EXPIRA LA 13-12-2015

Job expirat

RESPONSABILITATI

SCOP: Dezvoltarea si managementul produselor de Internet si Date Fixe pentru a asigura veniturile obtinute din portofoliul de produse alocat, prin crearea de noi produse si prin asigurarea rentabilitatii celor existente.

RESPONSABILITĂŢI:
- Organizeaza activitatile de management al produsului pentru portofoliile de Internet si Date Fixe din segmentul Comercial Business;
- Coordoneaza activitatea de planificare produse Internet si Date Fixe asigurandu-se de succesul lansarii acestora si de management-ul ciclului de viata;
- Este responsabil cu implemenarea “Roadmap-ului” de produse Internet si Date Fixe;
- Colaboreaza cu structurile tehnice, IT si financiare pentru a transpune cerintele comerciale in descrieri si specificatii detaliate de produs;
- Realizeaza dezvoltarea si revizuirea studiilor de fezabilitate in vederea propunerii unui plan de stabilire a preturilor pentru produsele Internet si Date Fixe si asigura o previziune exacta a veniturilor;
- Realizeaza activitatile de monitorizare a veniturilor clientilor, fidelizarea lor si profitabilitatea pe toata durata ciclului de viata a unui produs din aria sa de responsabilitate;
- Realizeaza indicatorii de profit si pierdere (P&L) pentru toate produsele Internet si Date Fixe din segmentul Business;
- Realizeaza activitatea de dezvoltare si sustinere a instruirilor si prezentarilor de produse Internet si Date Fixe pentru educarea canalelor de vanzari despre optiunile si beneficiile produselor precum si diferentierea fata de competitie.


CERINTE

Studii:
- Studii superioare de Marketing / Comerţ / Tehnic

Experienţa în muncă:
- Experienţă în managementul produselor din piaţa de telecomunicatii – minim 2 ani;
- Experienţă în managementul proiectelor - minim 2 ani;

Cunoştinţe, Aptitudini & Abilităţi:
- Bune cunoştinţe tehnice în domeniul telecomunicaţiilor;
- Bune cunoştiinţe financiare (analiză generală a profitabilităţii investiţiilor şi a studiilor de fezabilitate);
- Bune cunoştinţe în analizarea indicatorilor de calitate şi de performanţă;
- Excelente abilităţi de planificare şi organizare;
- Gândire strategică;
- Flexibilitate;
- Atitudine orientată spre client si rezultate;
- Gândire analitică;
- Cunoştinţe avansate de utilizare suita Office: Word, Excel, Powerpoint;
- Engleza - avansat.


DESCRIEREA FIRMEI

Telekom Romania este un brand de telecomunicaţii nou și dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile complete, inovatoare, simplificate și personalizate pentru o comunitate vastă de clienți, cu peste 10 de milioane de contracte de servicii.

Prin cei doi operatori, Telekom Romania Mobile Communications şi Telekom Romania Communications, Telekom Romania oferă servicii integrate de telecomunicații, astfel încât clienţii să beneficieze de o experiență completă şi plină de satisfacţii: servicii de voce și date mobile 3G și 4G mobile, telefonie fixă tradițională, internet de mare viteză și televiziune pe mai multe tehnologii, inclusiv IPTV precum și conținut de înaltă calitate și exclusivități. Pentru clienţii business, noul brand este promisiunea unor soluții IT & C la cheie, care să sprijine companiile să devină mai competitive și mai agile.

Telekom Romania este un brand din familia Deutsche Telekom, prezent în 51 de țări de pe cinci continente, cu peste 143 de milioane de clienţi de telefonie mobilă, 31 de milioane de clienţi de servicii fixe şi peste 17 milioane de linii de broadband din întreaga lume. Brandul este prezent pe piaţa românească din 2014, după rebranding-ul comun al COSMOTE România și Romtelecom.