Manager de Produs - Dezvoltare Produse TV

Telekom Romania Communications S.A.

20-02-2015 | EXPIRA LA 22-03-2015

Job expirat

RESPONSABILITATI

Crearea conceptului de produs/serviciu:
Obţine informaţii relevante care sa determine dezvoltarea produselor/serviciilor viitoare;
Desfasoara activitati de cercetare a pietei, analiza a competitiei, analiza a tendintelor in telecomunicatii
Colaborează cu departamentele de cercetare/vanzari cu scopul de a identifica nevoile clienţilor si tendinţele in tehnologie;
Defineşte pentru fiecare produs/serviciu, nou sau imbunatatit, obiectivele specifice, segmentul tinta adresat, structura de pret si celelalte specificatii de functionare
Participa la determinarea fezabilitatii si la analiza economico-financiara pentru orice initiativa de tipul celor de mai sus
Elaboreaza specificatiile („Foaia de specificatii”) pentru orice initiativa de tipul celor de mai sus;
Implementarea si lansarea: se asigura ca toate funcţiunile interne ale companiei sunt pregătite sa susţină lansarea noilor produse/oferte;
Colaboreaza cu toate departamentele relevante – implicate in acest proces - pentru a defini noile produse/servicii, imbunatatirile produsului/serviciului, noile funcţionalitati; coordonează procesele referitoare la implementare;
Asigura calitatea si lansarea la termen a produsului, coordonând eforturile toate departamentele relevante, implicate in aceasta activitate
Oferă suport continuu pentru departamentele implicate in comunicarea/distributia/vanzarea produselor/serviciilor vizate, incluzând asistenta legata de marketing, instrumente de vânzări, focus grupuri


CERINTE

Studii superioare in: Marketing/ Administrarea Afacerilor/ Telecomunicaţii sau domenii conexe
Minim 1-3 ani experienţa intr-o poziţie similara (management de produs in domeniul telecomunicaţiilor)
Cunoaşterea pieţei de telecomunicaţii din România, incluzând: tendinţe in piaţa, cerinţele consumatorilor, tehnologii
Cunoştinţe de Project management
Deprinderi de utilizarea instrumentelor de marketing
Buna înţelegere a segmentării si canalelor de comunicare in marketing
Cunoştinţe de analiza afacerii
Cunoaşterea pachetului Microsoft Office, in special cunostinte avansate de Excel, PowerPoint si Project (Planner)
Cunoştinţe avansate de limba engleza atat in scris cat si oral, inclusiv capacitatea de a sustine prezentari de afaceri
Gândire analitica
Abilitatea de a lucra eficient in echipe multifuncţionale
Foarte bune abilitaţi de comunicare orala si scrisa
Orientare spre detalii; abilitaţi in finalizarea sarcinilor in termen; abilitaţi in desfăşurarea activităţii cu minim de supraveghere; obţinerea de rezultate in situaţia de implicare in mai multe proiecte simultan;
Abilitatea de a procesa si prezenta lucrurile intr-o maniera clara;
Abilitaţi organizatorice si de planificare si stabilire a prioritatilor.
Abilitatea de a prelua iniţiativa, abilitatea de a identifica si rezolva problemele, abilitatea de a evalua rezultatele
Abilitatea de a lucra sub presiune si cu termene limita
Bune abilitaţi de relaţionare, persuasiune, orientare către client
Abilitatea de invatare rapida si de a arata creativitate si originalitate
Dacă regasesti multe aspecte comune cu profilul tau, asteptam cu interes CV-ul.
Numai candidaţii selectaţi vor fi contactaţi.


DESCRIEREA FIRMEI

Telekom Romania este un brand de telecomunicaţii nou și dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile complete, inovatoare, simplificate și personalizate pentru o comunitate vastă de clienți, cu peste 10 de milioane de contracte de servicii.

Prin cei doi operatori, Telekom Romania Mobile Communications şi Telekom Romania Communications, Telekom Romania oferă servicii integrate de telecomunicații, astfel încât clienţii să beneficieze de o experiență completă şi plină de satisfacţii: servicii de voce și date mobile 3G și 4G mobile, telefonie fixă tradițională, internet de mare viteză și televiziune pe mai multe tehnologii, inclusiv IPTV precum și conținut de înaltă calitate și exclusivități. Pentru clienţii business, noul brand este promisiunea unor soluții IT & C la cheie, care să sprijine companiile să devină mai competitive și mai agile.

Telekom Romania este un brand din familia Deutsche Telekom, prezent în 51 de țări de pe cinci continente, cu peste 143 de milioane de clienţi de telefonie mobilă, 31 de milioane de clienţi de servicii fixe şi peste 17 milioane de linii de broadband din întreaga lume. Brandul este prezent pe piaţa românească din 2014, după rebranding-ul comun al COSMOTE România și Romtelecom.