Manager Colectare Debite Business

Telekom Romania Communications S.A.

05-11-2014 | EXPIRA LA 05-12-2014

Job expirat

RESPONSABILITATI

SCOP: Gestioneaza si trateaza facturile conturilor/ clientilor persoane juridice in vederea colectarii soldurilor restante pentru toate portofoliile de clienti din segmentele persoane juridice, operatori, dealeri si alti parteneri. Evalueaza calitatea creantelor prin atribuirea de factori de risc, cu scopul de a asigura o expunere minima a companiei.

- Se asigura ca obiectivele de sume recuperate si numar de clienti deconectati pentru neplata sunt atinse si in acelasi timp gradul de satisfactie a clientilor este crescut;
- Stabileste si mentine contacte cu clientii interni si externi in scopul de a recupera sumele restante;
- Colaboreaza si metine o buna relationare/comunicare cu departamentele de vanzari, suport vanzari, parteneri, dealeri cu scopul de a intelege si rezolva problemele clientilor in recuperarea debitelor restante;
- Ofera solutii pentru imbunatatirea activitatii de colectare pe baza analizelor efectuate;
- Asigura un echilibru intre costurile de colectare si valoarea sumelor de recuperat;
- Elaboreaza si implementeaza strategii de colectare si politici de credit cu scopul de a minimiza valoarea sumelor nerecuperate si a deconectarilor de neplata pentru toate portofoliile de clienti din segmentele persoane juridice, operatori, dealeri si alti parteneri;
- Gestioneaza intreg procesul de colectare, asigurand subprocese distincte in functie de tipul de client: persoane juridice, operatori, dealeri (fix si mobili)
- Asigura o inalta calitate pentru experienta oferita clientilor in procesul de colectare pentru toate segmentele gestionate;
- Coordoneaza / participa la elaborarea de proceduri / procese / unelte de punere in aplicare a activitatilor de colectare;
- Colaboreaza cu alte structuri din cadrul companiei cu scopul de a imbunatati procesele de colectare;
- Stabileste indicatori de performanta pentru zona de colectare si monitorizeaza rezultatele pentru a se asigura ca acestea sunt in conformitate cu obiectivele propuse;
- Monitorizeaza si raporteaza gradul de realizare a obiectivelor si ia masuri corective imediate atunci cand apar variatii negative;
- Monitorizeaza activitatea zilnica a echipei sale conform planificarii stabilite astfel incat sa se realizeze obiectivele departamentale;
- Ofera suport in implementarea de noi idei /proiecte care pot contribui la cresterea eficientei si imbunatatirii satisfactiei clientilor;
- Urmareste zilnic activitatea personalului, se asigura ca subordonaţii sai directi isi indeplinesc obiectivele si respecta standardele de calitate stabilite. Daca este cazul, ia masuri prompte pentru a-si indruma, perfectiona si instrui subordonatii din punct de vedere profesional. Recomanda calificativele trimestriale si bianuale;
- Evalueaza practicile de creditare si recomanda schimbari in proceduri si politici;
- Actioneaza ca un prim nivel de escalare si rezolva cat mai repede posibil problemele dificile de serviciu escalate de la membrii echipei, in concordanta cu politica departamentului;


CERINTE

Studii:
- Studii superioare economice sau juridice.

Experienţa in munca:
- Minim 3 ani de experienta in activitati de colectare debite/ suport/ servicii clienti
- Minim 2 ani de experienta intro pozitie de conducere;
- Experienta in industria de telecom reprezinta un plus;
- Experienta in eficientizare si definirea de procese reprezinta un avantaj.

Cunostinte, Aptitudini & Abilitati:
- Cunoasterea si evaluarea economica a clientilor juridici;
- Cunoasterea proceselor si legislatiei de cu privire la facturi si creante;
- Cunostinte solide asupra proceselor de business;
- Cunostinte avansate de Microsoft Office (MS Word, MS Excel, MS PowerPoint, MS Access);
- Orientarea catre client;
- Orientare catre rezultate;
- Abilitati de negociere avansate;
- Foarte bune abilitati de organizare, planificare si prioritizare;
- Capacitatea de a rezolva probleme dificile;
- Foarte bune abilitati de gestionare a conflictelor;
- Foarte bune abilitati in ceea ce priveste elaborarea de documente in mod concis, corect si clar;
- Engleza – fluent;

Doar candidatii eligibili vor fi contactati!


DESCRIEREA FIRMEI

Telekom Romania este un brand de telecomunicaţii nou și dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile complete, inovatoare, simplificate și personalizate pentru o comunitate vastă de clienți, cu peste 10 de milioane de contracte de servicii.

Prin cei doi operatori, Telekom Romania Mobile Communications şi Telekom Romania Communications, Telekom Romania oferă servicii integrate de telecomunicații, astfel încât clienţii să beneficieze de o experiență completă şi plină de satisfacţii: servicii de voce și date mobile 3G și 4G mobile, telefonie fixă tradițională, internet de mare viteză și televiziune pe mai multe tehnologii, inclusiv IPTV precum și conținut de înaltă calitate și exclusivități. Pentru clienţii business, noul brand este promisiunea unor soluții IT & C la cheie, care să sprijine companiile să devină mai competitive și mai agile.

Telekom Romania este un brand din familia Deutsche Telekom, prezent în 51 de țări de pe cinci continente, cu peste 143 de milioane de clienţi de telefonie mobilă, 31 de milioane de clienţi de servicii fixe şi peste 17 milioane de linii de broadband din întreaga lume. Brandul este prezent pe piaţa românească din 2014, după rebranding-ul comun al COSMOTE România și Romtelecom.