Manager Campanii

Telekom Romania Communications S.A.

16-05-2016 | EXPIRA LA 15-06-2016

Job expirat

RESPONSABILITATI

Este responsabil cu construirea campaniei, optimizarea si implementarea ei astfel:
- Segmenteaza baza de clienti in grupuri relevante;
- Aplica regulile de business in conceperea campaniilor;
- Este responabil ca procesul de lucru al campaniilor sa fie indeplinit astfel incat obiectivele acesteiea sa fie atinse (achizitie de clienti noi, cross-sell, up-sell, venituri, rata de raspuns);
- Monitorizeaza si pregateste rezultatele campaniilor derulate in functie de obiective (achizitie de clienti noi, cross-sell, up-sell, venituri, rata de raspuns, retentie, loializare);
• Analizează procesele de lucru din zona de responsabilitate şi propune îmbunătăţiri ale acestora, inclusiv a celor referitoare la resurse;
• Testeaza aplicatiile inainte de lansarea campaniei;
• Se asigura ca toate structurile implicate sunt pregatite pentru lansare;
• Transmite toate informațiile catre echipa, susține procesul si se asigura toate procedurile de lucru sunt aplicate;
• Monitorizeaza campaniile executate in diferitele aplicații folosite, în termeni de capacitate, precizie și punctualitate, pentru a garanta evitarea erorilor si pentru a obtine rezultate pozitive;
• Se asigura ca toate funcţiunile interne ale companiei sunt pregătite sa susţină realizarea campaniilor de marketing;
• Aplica standardele de comunicare eficienta si de calitate atat in cadrul echipei din care face parte, cat si cu alti colaboratori interni sau externi;
• Colaboreaza cu structurile responsabile pentru a concepe campaniile de marketing intr-o maniera care sa previna/limiteze fraudele in campanie.


CERINTE

• Absolvent(a) de studii superioare in marketing / administrarea afacerii/ economie / inginerie.
• Minim 2 ani experienta intr-un mediu expus analizelor de marketing, de preferat in telecomunicatii.
• Cunoasterea SAP/SAS / Business Objects sau in generarea de query-uri pe baza specificatiilor de business primite reprezinta un avantaj;
• Abilitati in generarea si furnizarea de rapoarte pe baza specificatiilor primite;
• Fire proactiva, organizata, riguroasa;
• Capacitate de analiza si sinteza;
• Orientare catre client;
• Orientare catre rezultate si rezolvarea problemelor;
• Bune abilitati de prezentare;
• Abilitatea de lucru sub presiune si de a performa intr-un mediu de lucru dinamic;
• Abilitati de lucru in echipa;
• Bune abilitati de comunicare;
• Cunostinte avansate de Excel si/sau Access;
• Limba engleza - nivel avansat.


DESCRIEREA FIRMEI

Telekom Romania este un brand de telecomunicaţii nou și dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile complete, inovatoare, simplificate și personalizate pentru o comunitate vastă de clienți, cu peste 10 de milioane de contracte de servicii.

Prin cei doi operatori, Telekom Romania Mobile Communications şi Telekom Romania Communications, Telekom Romania oferă servicii integrate de telecomunicații, astfel încât clienţii să beneficieze de o experiență completă şi plină de satisfacţii: servicii de voce și date mobile 3G și 4G mobile, telefonie fixă tradițională, internet de mare viteză și televiziune pe mai multe tehnologii, inclusiv IPTV precum și conținut de înaltă calitate și exclusivități. Pentru clienţii business, noul brand este promisiunea unor soluții IT & C la cheie, care să sprijine companiile să devină mai competitive și mai agile.

Telekom Romania este un brand din familia Deutsche Telekom, prezent în 51 de țări de pe cinci continente, cu peste 143 de milioane de clienţi de telefonie mobilă, 31 de milioane de clienţi de servicii fixe şi peste 17 milioane de linii de broadband din întreaga lume. Brandul este prezent pe piaţa românească din 2014, după rebranding-ul comun al COSMOTE România și Romtelecom.