Manager Calitate – lucrari de constructii

ABC Human Capital

23-10-2017 | EXPIRA LA 22-11-2017

Job expirat

RESPONSABILITATI

Scopul postului: monitorizarea conformitatii serviciilor cu cerintele de calitate, asigurandu-se ca acestea indeplinesc standardele de calitate si siguranta.

Atributiile principale si sarcinile specifice:
• Efectuarea controlului calitatii proiectarii
- verificarea documentatiei specifice acestei etape (schite de produse, fise de mostrare, fise tehnice de produs, fise tehnologice de produs, criterii acceptabilitate;
• Realizarea controlului calitatii procesului tehnologic:
- verificarea modului de organizare, gradului de calificare si competenta profesionala a personalului implicat;
- supravegherea atenta a proceselor de executie in vederea depistarii defectelor si tinerii sub control a neconformitatilor;
• Controlul calitatii materialelor (analiza calitatii materiilor prime, materiilor auxiliare, semifabricatelor, etc.)
- efectueaza determinarile de laborator;
- analizarea valorilor obtinute;
- intocmirea fisei de constatare a defectelor;
• Intocmirea rapoartelor privind calitatea executiei;
- evidentiaza tipurile de defecte, cauzele acestora, remedierile si personalul responsabil;
• Coopereaza pentru imbunatatirea calitatii:
- propunerea masurilor de remediere
- alocarea de sarcini personalului responsabil;
- urmarirea modului de remediere a deficientelor
• Realizeaza controlul statistic al calitatii:
- inregistrarea rezultatelor controlului de calitate;
- centralizarea valorilor determinate
- aplicarea diferitelor tehnici pentru identificarea fazelor si locurilor de munca la care se realizeaza neconformitati si defecte.


CERINTE

• Studii universitare tehnice – obligatoriu;
• Experienta in managementul unui departamentul de calitate al unei companii de constructii minim 5 ani;
• Cunoasterea standardelor nationale/internationale privind calitatea, adoptate de modelul de management al calitatii in organizatie;
• Capacitate de analiza, decizie si sinteza;
• Atentie deosebita in analizarea detaliilor;
• Planificare si organizare a operatiilor si activitatilor;
• Capacitate de a evalua si de a lua decizii rapide;
• Bune abilitati de comunicare;
• Rezistenta la stres;
• Cunostinte de limba engleza, nivel mediu;
• Cunostinte de baza in utilizarea MS Office.
• Cunostinte solide in domeniul sanatatii si securitatii in munca:
- legislatia generala si specifica privind: sanatatea si securitatea in munca, prevenirea si stingerea incendiilor, regulile de sanatate si igiena specifice locului de munca;
- simbolurile de avertizare a pericolelor la locul de munca;
- echipamentul de protectie specific;
- echipamentul de stingere a incendiilor;
- procedurile de urgenta, de prim ajutor si de evacuare.

CV-urile pot fi trimise la urmatoarea adresa: corina.diaconu@abchumancapital.ro


DESCRIEREA FIRMEI

ABC Human Capital – Agentie de recrutare & Executive Search, dezvolta din anul 2005 proiecte de headhunting si recrutare pentru mai mult de 250 de companii prezente pe piata din Romania. Majoritatea proiectelor derulate de agentia noastra se adreseaza pozitiilor de middle si top management, insa compania are experienta si in recrutarea de personal pentru posturi entry level.
Gama serviciilor noastre este alcatuita astfel incat sa raspunda nevoilor companiilor client ― de la selectia si recrutarea personalului, pana la evaluarea profesionala a candidatilor sau a personalului angajat, precum si implementarea de programe de sustinere a persoanelor vizate readaptarii la noile exigente ale pietei fortei de munca.

Portofoliul nostru de clienti: http://www.recrutaresiselectie.ro/portofoliu/
Ce oportunitati de cariera oferim:
http://www.recrutaresiselectie.ro/joburi/
Contact:
http://www.recrutaresiselectie.ro/contact/