Lucrator in depozit GERMANOS TELEKOM – Bucuresti

Pro Solutions Agency S.R.L.

07-04-2016 | EXPIRA LA 07-05-2016

Job expirat

RESPONSABILITATI

Pentru partenerul nostru, compania TELEKOM Romania, recrutam Lucrator in depozit.

Locatie post: Depozit Germanos, Autostrada Bucuresti-Pitesti (A1) km13, Equest Logistics Park, Module E1+C1, Ilfov, Romania. SE ASIGURA TRANSPORT zilnic (dus-intors), de la statia de metrou Pacii.

Norma de lucru: exclusiv Full Time

Program de lucru: L-V, in intervalul orar 7:30- 16:00

Pachetul financiar include: parte fixa motivanta si bonuri de masa

Obiective de performanta:
-Acurate in realizarea operatiunilor de pregatire marfa din cadrul depozitului.
-Respectarea termenelor stabilite pentru livrarea marfii;
-Respectarea planului de inventariere.

Rolul postului: Selecteaza marfa conform comenzilor receptionate si verifica daca pregatirea comenzilor s-a facut in mod corect in depozit, cu scopul de a respecta termenul si conditiile optime de livrare.

Alte detalii ale postului:
-Pregateste produsele pentru livrare conform comenzilor prin scanare, cu scopul de a respecta termenul de livrare.
-Verifica, inchide si eticheteaza coletele conform specificatiilor primite, cu scopul de a respecta conditiile de livrare.
-Incarca coletele in masinile de livrari astfel incat sa asigure integritatea coletelor cu marfa.
-Manipuleaza si aranjeaza marfa in interiorul depozitului, respectand regulile de stocare a produselor cu scopul de a optimiza spatiul de depozitare.
-Participa la descarcarea produselor la receptiile de marfa si verificarea fizica a produselor cu scopul de a confirma receptia bunurilor in deposit.
-Participa la inventarierea tuturor produselor, conform planului de inventariere pentru a asigura acuratetea stocului.
-Este responsabil, impreuna cu ceilalti membri din echipa, de integritatea valorilor, bunurilor si stocurilor din depozit astfel incat sa asigure acuratetea operatiunilor in deposit.
-Asigura curatenia depozitului in conformitate cu planul stabilit cu scopul de a respecta conditiile de sanatate si securitate in munca.
-Isi insuseste si respecta prevederile Regulamentului Intern al unitatii unde isi desfasoara activitatea, si procedurile de lucru primite;


CERINTE

Profilul candidatului trebuie sa includa:
-Studii medii
-Autorizatia ISCIR pentru conducerea stivuitoarelor constituie un avantaj
-1-2 ani experienta in activitati similare (avantaj)
-Experienta in folosirea sistemelor de scanat produse (avantaj)
-Cunostinte minime de operare PC
-Disponibilitate pentru efort fizic moderat
-Capacitate de planificare si organizare
-Orientare catre client
-Orientare catre rezultate
-Spirit de echipa.


BENEFICII OFERITE

Daca acest post este de interes pentru dumneavoastra, asteptam CV-ul la adresa de e-mail: cariera@prosolutionsagency.ro


DESCRIEREA FIRMEI

Pro Solutions Agency este agentia de resurse umane unde intotdeauna gasim o solutie!

Selecţie si recrutare pentru plasare permanenta de personal

Pro Solutions Agency este o companie dedicata sa raspunda atat nevoilor clientilor, cat si celor ale candidatilor, astfel incat echipa creata sa fie perfecta.

Echipa Pro Solutions Agency vine in sprijinul activitatii dumneavoastra, scopul fiind acela de a crea parteneriate pe termen lung, bazate de integritate, dedicatie, profesionalism si incredere reciproca. Astfel, echipa Pro Solution devine responsabila pentru cunoasterea in detaliu a activitatii dumneavoastra, preluand activitatea de recrutare si ajutandu-va sa va atingeti obiectivele. Folosind propria metodologie si baza de date, Pro Solution va asigura o perfecta compatibilitate intre cerintele postului si candidatii propusi, indiferent de nivelul de experienta sau industria solicitate.
Munca temporară / Recrutare si administrare de personal temporar

In situatia in care din diverse motive cum ar fi:

activitati sezoniere;
concedii de maternitate;
accidente de munca;
concedii medicale sau de odihna;
perioade de varf si cresteri neasteptate ale comenzilor, s.a

societatea inregistreaza o nevoie suplimentara de personal, Pro Solution va deveni partenerul ideal, responsabil pentru recrutarea, selectarea si punerea la dispozitie personalului necesar, printr-o gestiune eficienta a intregului proces si a fortei de munca.
Onsite

In situatia in care numarul persoanelor aflate in gestiunea Pro Solution este mai mare de 50 de persoane, Pro Solution va pune la dispozitie un consultant, specialist in resurse umane care isi va desfasura activitatea in cadrul companiei dumneavoastra, preluand astfel responsabilitatea partiala sau integrala a coordonarii si administrarii personalului temporar.
Outstaffing / Administrare personal

Personalul dumneavoastra devine angajat Pro Solution, noi realizand toate responsabilitatile de angajator legal cuprinzand:

Managementul contractelor de munca temporara ale tuturor angajatilor;
Procesarea salariilor si efectuarea tuturor platilor in acord cu specificatiile contractuale si cu reglementarile legale din Romania si cu reglementarile interne din cadrul companiei dumneavoastra;
Respectarea legislatiei in domeniu si abordarea consultativa a tuturor solicitarilor venite din partea angajatilor;