Call Center

SOLVE PERFORM

12-04-2016 | EXPIRA LA 12-05-2016

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Suport de Nivel 1 si 2 pentru magazinele din Austria si Germania in domeniile casa, sistem intern de gestiune a marfurilor, tablete, eCommerce, diverse probleme Hardware
- Analiza si rezolvare remote a problemelor de hardware si software via Telefon sau e-mail
- Consilierea utilizatorilor in cazul unor probleme de software si hardware pentru domeniile casa, sistem intern de gestiune a marfurilor, tablete, eCommerce.
- Raspuns telefonic si/sau pe e-mail la intrebarile utilizatorilor
- Realizarea de statistici
- Timp de lucru: Lu – Du, 5 zile / saptamana


CERINTE

- Talent in comunicare si atitudine prieteneoasa
- Capacitate de a munci singur cu capacitate ridicata de rezolvare a problemelor, orientat spre client.
- Simt dezvoltat al raspunderii si disciplina in munca
- Cunostinte tehnice si interes spre tehnologiile noi si actuale
- Cunostinte foarte bune de germana in scris si vorbit.
- Cunostiinte foarte bune de Office 2010.


BENEFICII OFERITE

- Un loc de munca sigur intr-o companie internationala moderna si dinamica.
- Expunere Internationala
- O atmosfera placuta la locul de munca
- Oferta salariala se discuta la interviu


DESCRIEREA FIRMEI

Companie de recrutare de personal.
Directii de specializare: personal educational si personal retail non-food.