IT Auditor Intern

Telekom Romania Communications S.A.

21-03-2016 | EXPIRA LA 20-04-2016

Job expirat

RESPONSABILITATI

SCOP: Punerea în aplicare a procedurilor de audit aferente activităţilor cu o complexitate simplă sau moderată din cadrul proiectelor de audit intern cu specific IT, în scopul identificării riscurilor, erorilor şi a cauzelor probabile apariţiei acestora.

RESPONSABILITATI:
• Pune în aplicare programele şi procedurile de audit aferente proiectelor de audit intern cu specific IT, ceea ce necesită o înţelegere de baza a principiilor de guvernanta corporatista, guvernanta IT, a sistemelor si operatiunilor IT, a sistemelor de control şi tehnicilor de audit;
• Deplasarea în diverse locaţii de audit (majoritatea activitatii se desfasoara in Bucuresti);
• Obţine toate informaţiile şi datele necesare pentru:
- o înţelegere primară a proceselor operaţionale şi a sistemelor IT aleTelekom Romania;
- a aplica procedurile de audit alocate;
• Întocmeşte un set complet de foi de lucru bine documentate, care să arate într-un mod clar procedurile efectuate şi justificarea concluziilor formulate si arhiveaza documentatia aferenta proiectelor de audit conform procedurilor interne;
• Asistă auditorii interni seniori prin furnizarea unor informaţii, date şi analize simple ca parte din cadrul unor proiecte de audit intern mai complexe;
• Întocmeşte/ elaborează rapoarte de audit simple, în engleză, în scopul evidenţierii devierilor de la politicile şi procedurile Telekom Romania;
• Informează în mod regulat supervizorul de proiect/ auditorul senior în ceea ce priveşte stadiul sarcinilor alocate şi a dificultăţilor întâmpinate;
ctivităţilor cu o complexitate simplă sau moderată din cadrul proiectelor de audit intern, în scopul identificării riscurilor, erorilor şi a cauzelor probabile a apariţiei acestora.

- Efectuează planificarea de baza a activităţilor şi pune în aplicare programele şi procedurile de audit aferente proiectelor de audit intern, ceea ce necesită o înţelegere de baza a principiilor contabile, a sistemelor de control şi tehnicilor de audit;
- Deplasarea în diverse locaţii de audit;
- Obţine toate informaţiile şi datele necesare pentru o înţelegere primară a proceselor operaţionale şi sistemelor de control ale Telecom Romania si aplicarea procedurilor de audit alocat;
- Întocmeşte un set complet de foi de lucru bine documentate, care să arate într-un mod clar procedurile efectuate şi justificarea concluziilor formulate;
- Asistă auditorii interni seniori prin furnizarea unor informaţii, date şi analize simple ca parte din cadrul unor proiecte de audit intern mai complexe;
- Întocmeşte/ elaborează rapoarte de audit simple, în engleză, în scopul evidenţierii devierilor de la politicile şi procedurile Romtelecom;
- Informează în mod regulat supervizorul de proiect în ceea ce priveşte stadiul sarcinilor alocate şi a dificultăţilor întâmpinate;
- Finalizează sarcinile alocate cu încadrarea în termenele stabilite şi raportează în mod corect timpul lucrat efectiv;


CERINTE

STUDII:
• Licenţiat în unul sau mai multe din domeniile: cibernetica, informatica, automatica, telecomunicatii, electronica, inginerie economica;
• Certificare CISA/alta certificare legata de audit IT – reprezinta un avantaj.

EXPERIENTA IN MUNCA:
• Între 1 şi 2 ani de experienţă direct legată de sarcinile şi responsabilităţile menţionate;
• Experienta de audit IT in telecom – reprezinta un avantaj;
• Experienta in sau expunere la gestionarea sau operarea sistemelor de operare, middleware, platformelor telecom, aplicatiilor complexe (SAP, Oracle Exadata, sisteme de facturare etc.), a bazelor de date Oracle, sau gestionarea elementelor de retea (firewalls, switchuri, routere etc.) – reprezinta un avantaj.

CUNOSTINTE, APTITUDINI & ABILITATI:
• Abilitatea de intelegere a sistemelor IT de dimensiuni mari, complexe, de preferat in telecom;
• Intelegerea si cunoasterea aspectelor legate de securitatea, generarea si procesarea informatiilor ;
• Fluent în Engleză (scris şi vorbit);
• Cunoştinţe operare calculator (MS Office, PowerPoint);
• Cunostinte de software ACL sau IDEA – reprezinta un avantaj;
• Cunoasterea principiilor de guvernanta IT – COBIT – reprezinta un avantaj;
• Excelente abilităţi de comunicare;
• Foarte bune abilităţi de analiză şi sinteză a problemelor;
• Abilităţi de organizare şi planificare
• Capacitate de a lucra în echipă;
• Etica profesională;
• Flexibilitate.


DESCRIEREA FIRMEI

Telekom Romania este un brand de telecomunicaţii nou și dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile complete, inovatoare, simplificate și personalizate pentru o comunitate vastă de clienți, cu peste 10 de milioane de contracte de servicii.

Prin cei doi operatori, Telekom Romania Mobile Communications şi Telekom Romania Communications, Telekom Romania oferă servicii integrate de telecomunicații, astfel încât clienţii să beneficieze de o experiență completă şi plină de satisfacţii: servicii de voce și date mobile 3G și 4G mobile, telefonie fixă tradițională, internet de mare viteză și televiziune pe mai multe tehnologii, inclusiv IPTV precum și conținut de înaltă calitate și exclusivități. Pentru clienţii business, noul brand este promisiunea unor soluții IT & C la cheie, care să sprijine companiile să devină mai competitive și mai agile.

Telekom Romania este un brand din familia Deutsche Telekom, prezent în 51 de țări de pe cinci continente, cu peste 143 de milioane de clienţi de telefonie mobilă, 31 de milioane de clienţi de servicii fixe şi peste 17 milioane de linii de broadband din întreaga lume. Brandul este prezent pe piaţa românească din 2014, după rebranding-ul comun al COSMOTE România și Romtelecom.