Internship Product Management - FMC Proposition, Residential Pricing si P&L Tracking

ROMTELECOM

17-07-2014 | EXPIRA LA 16-08-2014

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Implementarea proceselor de vanzari/bonusare pentru a stimula achizitia de FMC;
- Implementarea si monitorizarea proceselor de telesales pentru up/x-sell;
- Dezvoltarea propunerilor de pricing pentru noile produse;
- Oferirea de asistenta in dezvoltarea strategiei de pricing pe termen lung;
- Oferirea de asistenta in procesul de inovare de noi produse impreuna cu echipa de market research

Alte informatii

Ce vei invata:
- intelegerea driver-ilor pentru B2C business din piata de telecom;
- abilitatea de a realiza strategii de produs sau segment;
- abilitati de project management;
- expertiza in dezvoltarea portofoliului de pricing.


CERINTE

- Student anul 1 sau 2 la facultate sau master anul 1;
- Cunostinte de baza cu privire la piata de telecomunicatii;
- Cunoasterea la nivel avansat a programului PowerPoint;
- Cunoasterea programelor MS Access sau SPSS;
- Abilitati de prezentare si inteerelationare;
- Persoana analitica, deschisa la noi provocari si oportunitati, capabila sa reprezinte segmentul B2C in orice situatie.


DESCRIEREA FIRMEI

Romtelecom este o companie in miscare pe piata comunicatiilor din Romania. In ultimii ani Romtelecom a evoluat inteligent, cu multe eforturi, de la un fost monopol de stat la o companie privata, conectata la tehnologia sofisticata a acestui mileniu.
Compania ofera astazi servicii de incredere, inovatoare si usor de folosit, de la traditionala telefonie fixa, la Internet de cea mai buna calitate, dar si cel mai sigur spatiu de gazduire de date din Romania, servicii combinate de date si voce si un program permanent controlat si imbunatatit de Customer Care.
Si transformarea continua ...