Internship Call Center si Suport Tehnic IT

SETRIO SOFT

18-05-2015 | EXPIRA LA 17-06-2015

Job expirat

RESPONSABILITATI

Asigura suport tehnic telefonic, prin internet (remote) si la sediul clientului pentru produsele Setrio Soft
Preia problemele clientilor pentru solutionarea acestora;
Rezolva pe loc problemele intalnite, acolo unde e posibil;
Implementeaza produsele software pe calculatorul clientului.
Intocmeste si preda la timp rapoartele si situatiile cerute de superiorul direct;
Colaboreaza cu toate departamentele din companie in vederea desfasurarii in bune conditii a activitatii.


CERINTE

Studii superioare (profil tehnic de specialitate constituie avantaj)
Cunostinte administrare sisteme desktop – Windows XP, nivel avansat, rapiditate
Abilitati reale de comunicare, negociere si calcul matematic
Capacitate de organizare si incadrare in termene
Perseverent, responsabil, rapiditate in gandire, rezistenta la stres


BENEFICII OFERITE

Internshipul de la Setrio Soft este o oportunitate excelenta pentru cei care doresc sa lucreze in domeniul IT si sa se dezvolte intr-o echipa de profesionisti cu experienta in domeniul software. Acest internship nu este remunerat, insa dupa finalizarea stagiului poate exista posibilitatea de angajare.


DESCRIEREA FIRMEI

Proiectare si dezvoltare de solutii software in domeniul medical.
Setrio Soft ofera servicii integrate de tehnologie a informatiei pentru farmacii, medici de familie si de specialitate.
Echipa noastra este tanara, dinamica, numarand 90 de angajati cu o vasta experienta in analiza, dezvoltare, implementare, suport si consultanta software si hardware.
Motto-ul nostru, “Impreuna mereu”, se adreseaza atat angajatilor Setrio Soft cat si colaboratorilor nostri.
Misiunea noastra este de a ne ajuta partenerii in atingerea obiectivelor strategice si impreuna cu acestia sa dezvoltam produse inovatoare, performante si de calitate superioara.
Valorile noastre sunt: seriozitatea, daruirea, profesionalismul, respectul fata de client.