International Forwarder

Fidodava SRL

25-09-2015 | EXPIRA LA 25-10-2015

Job expirat

RESPONSABILITATI

Clientul nostru – casa de expeditii cunoscuta la nivel national, inca din 2010, isi dezvolta portofoliul de business si cauta, pentru echipa operationala din Bucuresti, un exceptional International Forwarder/ Coordonator Transport International
– Coordoneaza ansamblul activitatilor specifice de expeditie/transport rutier de marfuri;
– Desfasoara activitatea de dispecerat in departamentul operational;
– Administreaza relatiile comerciale cu clientii alocati, prin onorarea calitativa si cantitativa a comenzilor primite, pentru care este responsabil/a;
– Isi insuseste si transmite mai departe, furnizorilor de transport, procedurile/cerintele de transport specifice fiecarui client;
– Stabileste si administreaza obiectiv relatiile comerciale cu furnizorii si negocierea tarifelor de transport;
– Coordoneaza camioanele furnizorilor aflati sub contract de exclusivitate si se asigura de respectarea conditiilor contractuale specifice;
– Preia si emite comenzi de transport, face inregistrari specifice, raspunde de corectitudinea acestora;
– Cunoaste si respecta prevederile legale cu privire la activitatea de transport pe care o desfasoara, in traficul intern si international de marfuri;
– Programeaza si optimizeaza rute de transport, identifica si informeaza clientii asupra celor mai eficiente rute din punct de vedere al costurilor;
– Preia si transmite informatii, ofera suport si indrumare clientilor/furnizorilor pe probleme specifice legate de colaborarea cu compania;
– Este proactiv si permanent interesat de potentialii clienti si furnizori strategici pentru companie; contribuie la dezvoltarea portofoliului de transportatori si furnizori de marfa din Europa in vederea asigurarii aprovizionarii platformelor logistice din diferite tari.


CERINTE

– Studii superioare finalizate;
– Minim 3-5 ani experienta in coordonarea operatiuniunilor de transport rutier de marfuri (FTL/LTL; transporturi in regim grupaj etc), la nivel national si european;
- Experienta de lucru intr-o casa de expeditii;
– Portofoliu de rezultate, clienti si experienta in organizarea informatiilor si gestionarea bazelor de date si a relatiilor comerciale cu acestia, pentru construirea unor parteneriate durabile;
– Abilitati specifice: buna capacitate de analiza, cu accent la detalii si cu o buna capacitate de anticipare a situatiilor neprevazute care apar in domeniul transportului, cu excelente abilitati de comunicare si negociere, persuasiune, dinamism, atentie distributiva, bun management al timpului;
– Trasaturi de personalitate: fermitate, orientare catre atingerea unor obiective concrete si obtinerea unor rezultate de calitate si la timp;
– Cunostinte de limba engleza- nivel mediu- avansat;
– Bune abilitati de operare PC (Ms Office-Excel, CRM; platforme ERP, navigare internet etc);


BENEFICII OFERITE

- Un mediu de lucru deschis, dinamic, motivant, competitiv si confortabil;
- Salariu peste media pietei;
- Bonusuri de performanta;
- Prime de sarbatori;
- Formare profesionala, certificare (in functie de nevoi);
- Programe periodice de teambuilding;
- Conditii de lucru moderne si ergonomice.


DESCRIEREA FIRMEI

HR Solutio este solutia optima pentru problemele de resurse umane din organizatia dvs!

HR Solutio este un furnizor de servicii de resurse umane profesionale si profesioniste, de tipul:

- administrare de personal;

- recrutare si selectiei de personal/ executive search;

- sisteme de evaluare a performantelor angajatilor;

- dezvoltarea resurselor umane prin training, coaching, consiliere;

- dezvoltare organizationala;

- consultanta HR.