Inspector Resurse Umane/ Salarizare

Confidential

30-11-2017 | EXPIRA LA 02-12-2017

Job expirat

RESPONSABILITATI

- colectarea si centralizarea tuturor informatiilor justificative privind statul de plata (pontaje, concedii medicale, de odihna, modificari de salarii, prime, bonusuri etc.);
- intocmirea formelor de angajare (contract individual de munca, fise date personale);
- intocmire documente pentru modificarea contractelor individuale de munca;
- intocmirea formelor de desfacere a contractului individual de munca (decizii de incetare, note de lichidare, adeverinte de vechime, alte adeverinte necesare);
- inregistrarea contractului individual de munca, a deciziei de incetare a contractului individual de munca sau orice alte modificari survenite in contractul individual de munca al angajatilor (acte aditionale) in Registrul General Unic de Evidenta al Salariatilor, cu respectarea termenelor prevazute de lege;
- verificarea/intocmirea pontajelor lunare si introducerea datelor in programul de calcul salarial pentru clientii societatii;
- calculul drepturilor salariale, concedii medicale, concedii de odihna pentru angajati si introducerea acestora in aplicatii;
- evidenta si pastrarea dosarelor de personal pentru firmele client;
- intocmirea statelor de salarii pentru firmele client si trimiterea acestora catre societati;
- intocmirea si depunerea declaratiilor cerute de stat in forma stabilita de lege;
- Intocmirea OP-urilor si transmiterea clientului pentru plata obligatiilor salariale;
- intocmirea si depunerea dosarelor la CASMB pentru recuperarea sumelor din concedii medicale suportate din FNUASS;
- arhivarea dosarelor de personal pentru salariatii lichidati si a altor documente care se creaza in cadrul biroului;
- mentinerea relatiei cu autoritatile si institutiile statului (Inspectoratul Teritorial de Munca, administratii financiare, Case de Sanatate, Agentii Somaj, etc.);
- efectuarea si rezolvarea diferitelor rapoarte legate de situatiile salariale cerute de clienti;
- executarea altor lucrari, privind evidenta de personal, la solicitarea superiorului direct sau a clientilor;
- consultanta privind administrarea de personal si salarizare conform solicitarilor primite.
- Informarea periodica a clientilor in legatura cu modificarile legislative din domeniu, inclusiv acordarea de suport si consultanta acestora.


CERINTE

- studii superioare in domeniul economic/resurse umane/juridic;

- diploma Inspector Resurse Umane;

- limba engleza - nivel mediu (scris si vorbit);

- cunostinte operare PC - pachet Office avansat;

- experienta intr-un post similar minim 3 ani;

- experienta resurse umane/salarizare in cadrul unei institutii publice sau societate de prestari servicii Resurse umane - constituie avantaj;

- cunostinte Saga Soft - avantaj;

- atitudine office si profesionista in relatiile cu superiorii, colegii si clientii societatii;

- capacitate de organizare si planificare a sarcinilor si prioritatilor;

- rezistenta la stres, disponibilitate pentru program prelungit si deplasari.