Inginer VAS

Telekom Romania Mobile Communications S.A.

05-05-2015 | EXPIRA LA 04-06-2015

Job expirat

RESPONSABILITATI

SCOP: Administreaza, opereaza si intretine echipamentele si aplicatiile VAS (VMS (Voice Mail Service), SMSC (Short Messages Service Center), WHC (Who Called), NFM (Notify Me), FUNDIAL (Coloured Ring Back Tone), SDP (Service Delivery Platform), MIG (Mobile Internet Gateway), alte sisteme VAS) cu scopul asigurarii unei functionari cu un randament maxim a acestora respectand indicatorii de performanta stabiliti la nivel de companie.

RESPONSABILITĂŢI:
 Monitorizeaza si securizeaza accesul la echipamentele VAS pentru a preveni accesul neautorizat la echipamentele de retea
 Asigura securitatea datelor si configuratiilor prin efectuarea de backup-uri periodice cu scopul minimizarii intreruperilor de trafic pentru clienti
 Executa lucrari periodice de intretinere a echipamentelor conform manualelor furnizorilor astfel incat sa asigure functionarea acestora in limitele parametrilor stabiliti
 Testeaza functionarea aplicatiilor si a serviciilor, conform standardelor de performanta ale companiei, pentru a asigura maxima disponibilitate a acestora catre utilizatorii finali
 Interactioneaza cu furnizorii de echipamente si aplicatii pentru raportarea si rezolvarea problemelor aparute la sistemele VAS, conform cu procedurile de suport convenite cu acestia
 Asigura suport tehnic in cadrul interventiilor efectuate de furnizori asupra echipamentelor in situatia functionarii defectuoase a acestora in conformitate cu procedurile agreate intern si respectand conditiile contractuale
 Monitorizeaza si rezolva alarmele si problemele tehnice aparute la echipamentele si aplicatiile VAS pentru a asigura o disponibilitate continua si a minimiza efectele nefunctionarii acestora asupra utilizatorilor finali
 Monitorizeaza performantele echipamentelor si aplicatiilor administrate si actioneaza preventiv pentru a asigura buna functionare a acestora
 Asigura instalarea de noi aplicatii si corectii la cele existente si asigura suport tehnic in cazul in care aceste activitati sunt efectuate de catre terti
 Executa modificarile prevazute in ordinele de serviciu primite din partea departamentelor de planificare a retelei pentru a asigura o buna functionare a serviciilor inclusiv in faza post-implementare.
 Receptioneaza, analizeaza si rezolva reclamatiile de la clienti venite prin intermediul departamentului Servicii Clienti sau de la alte birouri sau departamente in legatura echipamentele sau aplicatiile administrate pentru a creste nivelul de performanta in concordanta cu indicatorii stabiliti si pentru a asigura satisfactia clientilor.


CERINTE

Studii:
 Studii superioare tehnice Electronica/Telecomunicatii/ Automatica /Calculatoare

Experienţa in munca:
 Minim 1 an experienta in domeniul telecomunicatiilor

Cunostinte, Aptitudini & Abilitati:
 Cunostinte de administrarea sistemelor de operare: Solaris, Unix, Linux – mediu
 Cunostinte MS Office – de baza
 Cunostinte de administrarea bazelor de date: Oracle, MySQL, Sybase – mediu
 Cunostinte de retele de comunicatie de date: TCP/IP - de baza.
 Cunostinte de retele de telefonie mobila – mediu
 Cunoasterea limbii engleze – mediu
 Carnet de conducere – categoria B


DESCRIEREA FIRMEI

Telekom Romania este un brand de telecomunicaţii nou și dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile complete, inovatoare, simplificate și personalizate pentru o comunitate vastă de clienți, cu peste 10 de milioane de contracte de servicii.

Prin cei doi operatori, Telekom Romania Mobile Communications şi Telekom Romania Communications, Telekom Romania oferă servicii integrate de telecomunicații, astfel încât clienţii să beneficieze de o experiență completă şi plină de satisfacţii: servicii de voce și date mobile 3G și 4G mobile, telefonie fixă tradițională, internet de mare viteză și televiziune pe mai multe tehnologii, inclusiv IPTV precum și conținut de înaltă calitate și exclusivități. Pentru clienţii business, noul brand este promisiunea unor soluții IT & C la cheie, care să sprijine companiile să devină mai competitive și mai agile.

Telekom Romania este un brand din familia Deutsche Telekom, prezent în 51 de țări de pe cinci continente, cu peste 143 de milioane de clienţi de telefonie mobilă, 31 de milioane de clienţi de servicii fixe şi peste 17 milioane de linii de broadband din întreaga lume. Brandul este prezent pe piaţa românească din 2014, după rebranding-ul comun al COSMOTE România și Romtelecom.