18-12-2013 | EXPIRA LA 17-01-2014
Job expirat
SCOP: Ofera suport in configurarea si intretinerea serviciilor de tip B2B livrate peste infrastructura aflata fie in mamangementul Romtelecom fie in managementul clientului.
Preluare si tratare deranjamentele de tip servicii clienti externi business, rezidential , wholesale si infrastructura de tip CPE (Atlas, Ticketing, NOCOrder)
Participa la intretinerea echipamentelor si solutiilor utilizate pentru clientii business.
Asista si ajuta la implementarea de solutii, layer3 si layer2, de tip B2B de tip : VPN,Metronet, IPFIX, L2Conect, IPtranzit, etc.
Asista si participa la activitati de suport pentru clientii interni/externi in livrarea si mentinerea serviciilor business ( NOCOrder)
Asista si ajuta la analiza solutiilor implementate pentru clientii busines.
Ajuta la colectarea si prelucrarea datelor necesare efectuarii lucrarilor programate care afecteaza clientii de bussines
Asigură confidenţialitatea, integritatea, securitatea şi disponibilitatea datelor şi informaţiilor.
Studii:
Studii universitare (finalizate sau in curs) sau masterand in domeniul tehnic
Experienţa în muncă:
Nu este necesara
Cunoştinţe, Aptitudini & Abilităţi:
Cunostinte de baza de networking si retele metropolitane
Cunostinte de baza despre protocoale de rutare
Cursuri sau certificare CCNA/CCNP reprezinta un avantaj
Cunostinte de basic scripting (bash, php or perl) sau cunostinte despre SO Linux reprezinta un avantaj.
Oferta: 3 pozitii, perioada determinata 3 luni.
Romtelecom este o companie in miscare pe piata comunicatiilor din Romania. In ultimii ani Romtelecom a evoluat inteligent, cu multe eforturi, de la un fost monopol de stat la o companie privata, conectata la tehnologia sofisticata a acestui mileniu.
Compania ofera astazi servicii de incredere, inovatoare si usor de folosit, de la traditionala telefonie fixa, la Internet de cea mai buna calitate, dar si cel mai sigur spatiu de gazduire de date din Romania, servicii combinate de date si voce si un program permanent controlat si imbunatatit de Customer Care.
Si transformarea continua ...