Inginer Senior Servicii De Date Mobile

Telekom Romania Communications S.A.

04-04-2016 | EXPIRA LA 04-05-2016

Job expirat

RESPONSABILITATI

SCOP: Responsabil pentru proiectarea, dezvoltarea si implementarea serviciilor de date mobile folosind platforme de tip SDP (Service Delivery Platform).

RESPONSABILITĂŢI:

 In faza de planificare a dezvoltarii serviciilor:
• Colectează si analizează cerintele, determină si defineste cerintele tehnice si specificatiile functionale
• Lucrează la fazele de design si implementare ale proiectelor, fiind implicat in design-ul solutiei, definire specificatii, selectia furnizorului, evaluare, definirea criteriilor de testare si acceptanta, definirea KPI-urilor.
• Oferă asistentă clientilor interni cu privire la definirea specificatiilor pentru servicii ce necesita dezvoltare si sistemele ce necesita integrare cu SDP si este responsabil de furnizarea solutiilor tehnice.
• Elaborează si mentine documentatia specifică proiectului/serviciului din aria de responsabilitate pentru a asigura transferul de informatie în cadrul echipei.
 In faza de implementare a serviciilor:
• Lucrează impreuna cu echipele interne si/sau terti pentru a implementa cerintele tehnice pentru servicii sau sisteme si pentru a integra componentele în sistemele deja existente.
• Are rol de intermediar între terti si companie pentru a procura, dezvolta si/sau integra componentele în sistemele existente si de a asigura faptul că implementările sunt în conformitate cu standardele si principiile companiei.
• Este responsabil de definirea planului de testare pentru a asigura corecta implementare a cerintelor serviciului si/sau sistemului.
• Garantează tranzitia serviciilor si/sau sistemelor implementate către echipele de suport operational pentru a asigura disponibilitatea suportul cuvenit într-o maniera eficientă.
 In faza operationala a serviciilor:
• Pregăteste ordine de lucru specifice pentru echipele operationale pentru a implementa servicii noi sau pentru a modifica configuratii ale sistemelor deja existente.
• Este responsabil de implementarea ordinelor de lucru pentru asigurarea respectării indicatorilor de performantă (KPI) asociati sistemelor si/sau serviciilor.
• Monitorizează constant serviciile si KPI-urile sistemelor, oferă support si recomandări pentru upgrade-uri sau optimizări în aria de responsabilitate, pentru a asigura respectarea specificatiilor clientului.
• Participa la evaluarea de noi tehnologii si produse pentru a determina fezabilitatea incorporării acestora în ecosistemele existente.
• Facilitează accesul la cunostintele tehnice/ bunele practici/ standarde si proceduri în cadrul echipei pentru a îmbunătătii calitatea lucrului echipei.


CERINTE

Studii
 Studii superioare – diploma de master a unei institutii de invatamant superior cu profil tehnic (Telecomunicatii, Electronica, Automatica si Calculatoare etc);


Experienta în muncă:
 Minim 4 ani experienta in retele de telecomunicatii;
 Experienta in limbaje de programare (C++, Java/JSLEE, etc);
 Experienta in protocoale de semnalizare (SS7, Diameter, Radius, etc) este un plus;

Cunostinte, Aptitudini & Abilităti:
 Cunostinte nivel mediu si avansat in cel putin 3 din urmatoarele domenii:
o Service oriented architecture (SOA)
o Web Services
o Java/JSLEE
o TCP/IP
o LDAP
o SOAP/REST/XML
o SQL
o UNIX/LINUX Scripting
 Cunostinte MS Office – nivel avansat;
 Limba engleza (scris, citit, vorbit) – nivel avansat;
 Capacitate analitica;
 Capacitate de lucru in echipa;
 Bune abilitati de organizare si prioritizare;
 Orientare catre client;
 Orientare catre rezultate;
 Bune abilitati de comunicare (verbala si scrisa


DESCRIEREA FIRMEI

Telekom Romania este un brand de telecomunicaţii nou și dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile complete, inovatoare, simplificate și personalizate pentru o comunitate vastă de clienți, cu peste 10 de milioane de contracte de servicii.

Prin cei doi operatori, Telekom Romania Mobile Communications şi Telekom Romania Communications, Telekom Romania oferă servicii integrate de telecomunicații, astfel încât clienţii să beneficieze de o experiență completă şi plină de satisfacţii: servicii de voce și date mobile 3G și 4G mobile, telefonie fixă tradițională, internet de mare viteză și televiziune pe mai multe tehnologii, inclusiv IPTV precum și conținut de înaltă calitate și exclusivități. Pentru clienţii business, noul brand este promisiunea unor soluții IT & C la cheie, care să sprijine companiile să devină mai competitive și mai agile.

Telekom Romania este un brand din familia Deutsche Telekom, prezent în 51 de țări de pe cinci continente, cu peste 143 de milioane de clienţi de telefonie mobilă, 31 de milioane de clienţi de servicii fixe şi peste 17 milioane de linii de broadband din întreaga lume. Brandul este prezent pe piaţa românească din 2014, după rebranding-ul comun al COSMOTE România și Romtelecom.