Inginer Senior - Livrare & Intretinere Servicii IP

Telekom Romania Mobile Communications S.A.

18-11-2015 | EXPIRA LA 18-12-2015

Job expirat

RESPONSABILITATI

SCOP: Indeplineşte sarcini tehnice complexe cu scopul de a facilita accesul în bandă largă la Internet al clienţilor, configurează servicii business si wholesales si servicii pentru operatori.


RESPONSABILITĂŢI PRINCIPALE:
- Utilizează tehnici operaţionale cu scopul de a rezolva problemele ivite în cadrul reţelei MPLS/METRO
- Configurează echipamentele din cadrul reţelei MPLS/METRO cu scopul de a oferi servicii de date pentru clienţi.
- Escaladeaza problemele de infrastructura observate catre Departamentele corespunzatoare din structura Diviziei Operare & Intretinere Retea Romania;
- Soluţionareaza intr-un mod eficient (ca timp şi calitativ) cererile de provizionare servicii şi lucrările programate din aria de responsabilitate;
- Activitati de operare si intretinere a serviciilor din cadrul infrastructurii de retele specific tehnologiei
- Participă, în limitele competenţei, la lucrări de instalare, mutare, dezafectare, întreţinere preventivă, corectivă a circuitelor de client conlucrand în această activitate cu Departamentele corespunzatoare din structura Diviziei Operare & Intretinere Retea Romania;
- În cadrul proceselor de Asigurare şi Livrare Servicii, operează şi actualizează corespunzător aplicaţiile suport pentru a asigura operativitatea activităţii şi disponibilitatea informaţiilor în timp real;
- Efectuează teste/masurători complexe asociate cu instalarea, întreţinerea, restabilirea serviciilor clienţilor, inclusiv diagnosticare şi ghidare de la distantă cu ajutorul sistemelor disponibile;
- Proiecteaza /construieste/updateaza bazele de date aferente serviciilor furnizate conform ariei de responsabilitate (METRO/MPLS);
- Elaborează materiale, sub forma de instrucţiuni şi proceduri de operare.
- Asigura suport colegilor noi pentru a-i ajuta la integrarea in cadrul compartimentului.
- Solutionează problemele clienţilor business si wholesales din portofoliul sau, prin interacţiune directă cu clientul telefonic.
- Participa la lucrari de mentenanta in reteaua Telekom Romania sau in cadrul solutiei clientilor.
- Păstrează confidenţialitatea informaţiilor cu caracter personal a clienţilor externi, precum si a informaţiilor din bazele de date externe şi interne la care are acces.
- Implementează şi asigură conformitatea cu sistemul de management al calităţii din activitatea respectivă.
- Atributiile de serviciu nu sunt limitative, ele putind fi completate ori de cate ori este necesar si situatia o impune, in limitele competentei.
- Escaleaza problemele si intocmeste rapoartele pentru activitatea furnizorilor;


CERINTE

Studii:
- Studii superioare in domeniul tehnic sau informatic (Telecomunicatii, Automatica, Electronica, Cibernetica)

Experienţa în muncă:
- 2-3 ani experienţa în cadrul unui alt ISP/SP constituie un avantaj

Cunoştinţe, Aptitudini & Abilităţi:
- Instalarea, operarea şi întretinerea ruterelor/switchurilor Cisco (consituie avantaj experienţa în operarea de echipamente Speed Touch Alcatel, Allied Telesys, Telindus)
- Telecomunicaţii – cunoştinţe de transmisiuni, radio, comutaţie, controlul şi operarea sistemelor de telecomunicaţii.
- Cunoştinţe şi experienţă în lucrul cu MPLS, BGP, OSPF, ISIS, RIP, EIGRP, VPDN, QoS
- Certificare CCNA
- Curs sau certificare CCNP reprezintă un avantaj
- Raţionament deductiv – capacitatea de a aplica reguli generale la probleme specifice pentru a furniza răspunsuri pertinente.
- Raţionament inductiv – capacitatea de a combina bucăţi de informaţii cu scopul de a formula reguli generale şi concluzii.
- Engleza - fluent.


DESCRIEREA FIRMEI

Telekom Romania este un brand de telecomunicaţii nou și dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile complete, inovatoare, simplificate și personalizate pentru o comunitate vastă de clienți, cu peste 10 de milioane de contracte de servicii.

Prin cei doi operatori, Telekom Romania Mobile Communications şi Telekom Romania Communications, Telekom Romania oferă servicii integrate de telecomunicații, astfel încât clienţii să beneficieze de o experiență completă şi plină de satisfacţii: servicii de voce și date mobile 3G și 4G mobile, telefonie fixă tradițională, internet de mare viteză și televiziune pe mai multe tehnologii, inclusiv IPTV precum și conținut de înaltă calitate și exclusivități. Pentru clienţii business, noul brand este promisiunea unor soluții IT & C la cheie, care să sprijine companiile să devină mai competitive și mai agile.

Telekom Romania este un brand din familia Deutsche Telekom, prezent în 51 de țări de pe cinci continente, cu peste 143 de milioane de clienţi de telefonie mobilă, 31 de milioane de clienţi de servicii fixe şi peste 17 milioane de linii de broadband din întreaga lume. Brandul este prezent pe piaţa românească din 2014, după rebranding-ul comun al COSMOTE România și Romtelecom.