Inginer Senior-Compartiment Demand Management Romania

Telekom Romania Communications S.A.

09-03-2015 | EXPIRA LA 08-04-2015

Job expirat

RESPONSABILITATI

SCOP:

Monitorizeaza si supervizeaza operarea, instalarea, intretinerea si service-ul echipamentelor aferente zonei de Core (core- MSC, MSS, MGW, STP, HLR, EPAP, HSS) a retelei mobile, monitorizeaza activitatea prestata de Furnizorul de Servicii Suport Integrate pe zona de Core a retelei mobile si de asemenea asigura rolul de interfata intre Furnizorul de Servicii Suport Integrate si companie pe zona de Core a retelei mobile.

RESPONSABILITĂŢI PRINCIPALE:
•Verifica daca serviciile prestate de Furnizorul de Servicii Suport Integrate sunt livrate la nivelele/volumele agreate, sau daca calitatea serviciilor este in conformitate cu standardele si masuratorile agreate;
•Asigura rolul de interfata intre Furnizorul de Servicii Suport Integrate si structurile companiei cu rol in zona de Core a retelei mobile;
•Mentine/dezvolta masuratori de calitate care permit evaluarea calitatii serviciilor oferite de furnizorul de servicii suport integrate pe zona de Core a retelei mobile;
•Detecteaza si gestioneaza (prin evitatea sau minimizarea) posibilele riscuri in livrarea serviciilor de catre furnizorul de servicii suport integrate (inclusiv acele riscuri care au fost transferate la furnizor in conformitate cu contractul) pe zona de Core a retelei mobile;
•Propune si monitorizeaza strategiile si planurile de continuitate a afacerii, atat in ceea ce priveste implicarea Furnizorului de servicii suport integrate cat si ale tuturor structurilor din cadrul organizatiei Operatiuni & Tehnologie Romania, cu legatura in zona de Core a retelei mobile;
•Implementeaza, dezvolta, monitorizeaza si gestioneaza WLA-urile referitoare la procesele desfasurate intre Furnizorul de Servicii Suport Integrate si structurile din cadrul organizatiei Operatiouni & Tehnologie Romania, cu referie la zona de Core a retelei mobile;
•Analizeaza cererile de modificare ale KPI-urilor si ale SLA-rilor, pe zona de Core a retelei mobile;
•Colecteaza forcast-urile si alte date relevante (evenimente programate, promotii, activitati tip demand driven) specificate in contract si gestioneaza implementarea acestor date in cadrul relatiei cu Furnizorul de servicii suport integrate, pe zona de Core a retelei mobile;
•Pregateste la cererea superiorului modificarile prin care se solicita modificarea termenilor contractuali, referitor la zona de Core a retelei mobile


CERINTE

•Studii superioare in domeniul tehnic – inginer (telecomunicatii, electronica, automatica, calculatoare si tehnologia informatiei);
•Minim 5 ani de experienta in activitati cu caracter tehnic in domeniul telecomunicatiilor, cu expunere pe zonele de: MSC, HLR, STP, BSC, RNC, MSS, HSS, MGW, EPAP;
•Experienta in domeniul serviciilor suport integrate (experienta anterioara in implementarea proiectelor de servicii suport integrate) este considerata un avantaj;
•Experienta in managementul contractelor de suport este considerata un avantaj;
•Cunostinte telecomunicatii – nivel avansat (MSC, HLR, STP, BSC, RNC, MSS, HSS, MGW, EPAP, networking, signaling);
•Buna intelegere a proceselor de operare retea, de preferabil atat pentru domeniul fix, cat si pentru cel mobil;
•Cunostinte operare pe calculator – Microsoft Office, Visio – nivel avansat;
•Cunostinte de limba engleza – nivel avansat;
•Orientare catre client;
•Orientare catre rezultate;
•Bune abilitati de comunicare;
•Foarte bune abilitati de organizare si planificare;
•Capacitate de analiza si sinteza;
•Integritate;
•Initiativa;
•Identificarea si rezolvarea problemelor;
•Abilitati de integrare si lucru in echipa;
•Capacitate de a lucra sub presiune si de a respecta termenele limita.

Daca identifici multe aspecte comune cu profilul cautat, asteptam CV-ul tau .

Numai candidatii eligibili vor fi selectati.


DESCRIEREA FIRMEI

Telekom Romania este un brand de telecomunicaţii nou și dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile complete, inovatoare, simplificate și personalizate pentru o comunitate vastă de clienți, cu peste 10 de milioane de contracte de servicii.

Prin cei doi operatori, Telekom Romania Mobile Communications şi Telekom Romania Communications, Telekom Romania oferă servicii integrate de telecomunicații, astfel încât clienţii să beneficieze de o experiență completă şi plină de satisfacţii: servicii de voce și date mobile 3G și 4G mobile, telefonie fixă tradițională, internet de mare viteză și televiziune pe mai multe tehnologii, inclusiv IPTV precum și conținut de înaltă calitate și exclusivități. Pentru clienţii business, noul brand este promisiunea unor soluții IT & C la cheie, care să sprijine companiile să devină mai competitive și mai agile.

Telekom Romania este un brand din familia Deutsche Telekom, prezent în 51 de țări de pe cinci continente, cu peste 143 de milioane de clienţi de telefonie mobilă, 31 de milioane de clienţi de servicii fixe şi peste 17 milioane de linii de broadband din întreaga lume. Brandul este prezent pe piaţa românească din 2014, după rebranding-ul comun al COSMOTE România și Romtelecom.