Inginer Prepaid & IN

Telekom Romania Communications S.A.

05-03-2015 | EXPIRA LA 04-04-2015

Job expirat

RESPONSABILITATI

SCOP: Opereaza si intretine echipamentele si aplicatiile pentru serviciile de prepaid si IN (CS (Ericsson Charging System); SDP (Service Data Point); CCN (Charging Control Node); VS (Voucher Server); AIR (Account Information and Refill Server); CRS (Charging data Reporting System); MINSAT (Mobile Intelligent Network System Administration Tool server)) precum si alte noduri de Prepaid si IN in scopul asigurarii unei functionari la un randament maxim al acestora, respectand indicatorii de performanta stabiliti la nivel de companie.

RESPONSABILITĂŢI PRINCIPALE:
- Monitorizeaza si securizeaza accesul la reteaua Prepaid si IN pentru a preveni accesul neautorizat la echipamentele de retea;
- Asigura securitatea datelor si configuratiilor prin efectuarea de backup-uri periodice cu scopul minimizarii intreruperilor de trafic pentru clienti;
- Executa lucrari periodice de intretinere a echipamentelor conform manualelor furnizorilor astfel incat sa asigure functionarea acestora in limitele parametrilor stabiliti;
- Testeaza functionarea aplicatiilor si a serviciilor, conform standardelor de performanta ale companiei, pentru a asigura maxima disponibilitate a acestora catre utlizatorii finali;
- Interactioneaza cu furnizorii de echipamente si aplicatii pentru raportarea si rezolvarea problemelor aparute in reteaua Prepaid si IN, in conformitate cu procedurile de suport convenite cu acestia;
- Asigura suportul tehnic in cadrul interventiilor efectuate de furnizori asupra echipamentelor in situatia functionarii defectuoase a acestora, in conformitate cu procedurile agreate intern si respectand conditiile contractuale;
- Monitorizeaza si rezolva alarmele si problemele tehnice aparute la echipamentele si aplicatiile din reteaua Prepaid si IN pentru a asigura o disponibilitate continua si a minimiza efectele nefunctionarii acestora asupra utilizatorilor finali;
- Monitorizeaza performantele echipamentelor si aplicatiilor administrate si actioneaza preventiv pentru a asigura buna functionare a acestora;
- Asigura instalarea de noi aplicatii si corectii la cele existente si asigura suportul tehnic in cazul in care aceste activitati sunt efectuate de catre terti;
- Executa modificarile prevazute in ordinele de serviciu primite din partea structurilor de planificare a retelei pentru a asigura buna functionare a serviciilor inclusiv in faza de post-implementare;
- Receptioneaza, analizeaza si rezolva reclamatiile de la clienti venite prin intermediul structurii Servicii Clienti sau de la alte structuri in legatura cu echipamentele sau aplicatiile administrate, pentru a creste nivelul de performanta in concordanta cu indicatorii stabiliti si pentru a asigura satisfactia clientilor;
- Poate fi solicitat sa lucreze in regim de permanenta, in afara orelor de program, inclusiv noaptea sau in weekend, cu scopul de a sprijini in mod continuu operatiunile si de a implementa ordinele de lucru care trebuie efectuate pe perioada de intretinere a retelei si de a ajunge in sediile companiei, in cazul in care este necesar;
- Raporteaza superiorului direct evenimentele deosebite, legate de nefunctionarea retelei Prepaid si IN, aparute la locul de munca, cu scopul de a efectua o analiza de impact a situatiei astfel incat sa restabileasca functionarea corecta a retelei in cel mai scurt timp;
- Intocmeste rapoarte periodice sau alte tipuri de rapoarte la cererea superiorului direct: rapoarte de trafic, de deranjamente, reclamatii, ordine de serviciu etc., in scopul evidentierii criteriilor de performanta ale echipamentelor administrate.


CERINTE

SCOP: Opereaza si intretine echipamentele si aplicatiile pentru serviciile de prepaid si IN (CS (Ericsson Charging System); SDP (Service Data Point); CCN (Charging Control Node); VS (Voucher Server); AIR (Account Information and Refill Server); CRS (Charging data Reporting System); MINSAT (Mobile Intelligent Network System Administration Tool server)) precum si alte noduri de Prepaid si IN in scopul asigurarii unei functionari la un randament maxim al acestora, respectand indicatorii de performanta stabiliti la nivel de companie.

RESPONSABILITĂŢI PRINCIPALE:
- Monitorizeaza si securizeaza accesul la reteaua Prepaid si IN pentru a preveni accesul neautorizat la echipamentele de retea;
- Asigura securitatea datelor si configuratiilor prin efectuarea de backup-uri periodice cu scopul minimizarii intreruperilor de trafic pentru clienti;
- Executa lucrari periodice de intretinere a echipamentelor conform manualelor furnizorilor astfel incat sa asigure functionarea acestora in limitele parametrilor stabiliti;
- Testeaza functionarea aplicatiilor si a serviciilor, conform standardelor de performanta ale companiei, pentru a asigura maxima disponibilitate a acestora catre utlizatorii finali;
- Interactioneaza cu furnizorii de echipamente si aplicatii pentru raportarea si rezolvarea problemelor aparute in reteaua Prepaid si IN, in conformitate cu procedurile de suport convenite cu acestia;
- Asigura suportul tehnic in cadrul interventiilor efectuate de furnizori asupra echipamentelor in situatia functionarii defectuoase a acestora, in conformitate cu procedurile agreate intern si respectand conditiile contractuale;
- Monitorizeaza si rezolva alarmele si problemele tehnice aparute la echipamentele si aplicatiile din reteaua Prepaid si IN pentru a asigura o disponibilitate continua si a minimiza efectele nefunctionarii acestora asupra utilizatorilor finali;
- Monitorizeaza performantele echipamentelor si aplicatiilor administrate si actioneaza preventiv pentru a asigura buna functionare a acestora;
- Asigura instalarea de noi aplicatii si corectii la cele existente si asigura suportul tehnic in cazul in care aceste activitati sunt efectuate de catre terti;
- Executa modificarile prevazute in ordinele de serviciu primite din partea structurilor de planificare a retelei pentru a asigura buna functionare a serviciilor inclusiv in faza de post-implementare;
- Receptioneaza, analizeaza si rezolva reclamatiile de la clienti venite prin intermediul structurii Servicii Clienti sau de la alte structuri in legatura cu echipamentele sau aplicatiile administrate, pentru a creste nivelul de performanta in concordanta cu indicatorii stabiliti si pentru a asigura satisfactia clientilor;
- Poate fi solicitat sa lucreze in regim de permanenta, in afara orelor de program, inclusiv noaptea sau in weekend, cu scopul de a sprijini in mod continuu operatiunile si de a implementa ordinele de lucru care trebuie efectuate pe perioada de intretinere a retelei si de a ajunge in sediile companiei, in cazul in care este necesar;
- Raporteaza superiorului direct evenimentele deosebite, legate de nefunctionarea retelei Prepaid si IN, aparute la locul de munca, cu scopul de a efectua o analiza de impact a situatiei astfel incat sa restabileasca functionarea corecta a retelei in cel mai scurt timp;
- Intocmeste rapoarte periodice sau alte tipuri de rapoarte la cererea superiorului direct: rapoarte de trafic, de deranjamente, reclamatii, ordine de serviciu etc., in scopul evidentierii criteriilor de performanta ale echipamentelor administrate.


Cerinţele postului


DESCRIEREA FIRMEI

Telekom Romania este un brand de telecomunicaţii nou și dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile complete, inovatoare, simplificate și personalizate pentru o comunitate vastă de clienți, cu peste 10 de milioane de contracte de servicii.

Prin cei doi operatori, Telekom Romania Mobile Communications şi Telekom Romania Communications, Telekom Romania oferă servicii integrate de telecomunicații, astfel încât clienţii să beneficieze de o experiență completă şi plină de satisfacţii: servicii de voce și date mobile 3G și 4G mobile, telefonie fixă tradițională, internet de mare viteză și televiziune pe mai multe tehnologii, inclusiv IPTV precum și conținut de înaltă calitate și exclusivități. Pentru clienţii business, noul brand este promisiunea unor soluții IT & C la cheie, care să sprijine companiile să devină mai competitive și mai agile.

Telekom Romania este un brand din familia Deutsche Telekom, prezent în 51 de țări de pe cinci continente, cu peste 143 de milioane de clienţi de telefonie mobilă, 31 de milioane de clienţi de servicii fixe şi peste 17 milioane de linii de broadband din întreaga lume. Brandul este prezent pe piaţa românească din 2014, după rebranding-ul comun al COSMOTE România și Romtelecom.