Inginer Ofertare/Estimator (Constructii Civile si Industriale)

ABC Human Capital

15-02-2017 | EXPIRA LA 17-03-2017

Job expirat

RESPONSABILITATI

Rol:
 Monitorizeaza si urmareste oportunitati de licitatii si statusul licitatiilor pe in curs (clarificari, contestatii, aminari, anulari etc.);
 Elaboreaza documentele de calificare sau eligibilitate si urmareste oferta pana in momentul adjudecarii sau respingerii;
 Colaboreaza cu toate departamentele pentru a introduce in oferta toate documentele necesare si actualizeaza baza de date de licitatii;
 Raspunde la solicitari de clarificari din partea Comisiilor de Evaluare
Responsabilitati:
 Verificarea cerintelor tehnice ale proiectului;
 Intocmire si verificare liste de cantitati;
 Identificarea subcontractorilor de materiale si manopera;
 Obtinere de oferte de pret pentru materiale si manopera;
 Evaluare a ofertelor de pret;
 Evaluarea necesarului de forta de munca si utilaje;
 Estimarea cheltuielilor indirecte, inclusiv pentru echipamente si personal coordonator;
 Prezentarea proiectului in fata Managementului (total cost estimat) in vederea aprobarii;
 Participarea la negocierea cu clientul;
 Argumentarea diferentelor aparute intre valorile oferite de consultantul clientului si cele estimate;
 Participarea la sedinte de proiect (interne, de design, de coordonare, cu clientul, cu consultantul clientului);
 Bugetare;
 Estimarea pretului lucrarilor; devize;
 Intocmirea caietului de sarcini;
 Coordonarea pregatirii pentru licitatie;
 Evaluarea lucrarilor suplimentare aparute in cursul desfasurarii contractului;
 Evaluarea lucrarilor de remediere ce pot aparea in proiect;
 Elaborarea planurilor de cost si a ofertelor.
 Asigură determinarea cerinţelor clientului şi efectuează analize comerciale;
 Asigură comunicarea cu clientul în vederea determinării şi analizării împreună cu acesta a cerinţelor exprimate de client;
 Actualizează organizarea activităţilor sale în vederea conformării cu cerinţele clientului determinate pe parcurs sau modificate;
 Îşi desfăşoară activităţile proprii în condiţiile aplicării / respectării / realizării cerinţelor clientului;
 Analizează contractul, comanda şi alte documente informative pentru identificarea şi clasificarea cerinţelor (clientului, legale, specifice).


CERINTE

 Absolvent de studii superioare tehnice in domeniul constructiilor civile si industriale;
 Experienta in domeniul ofertarii de cel putin 3 ani;
 Experienta in intocmirea dosarelor de licitatii;
 Cunoscator al programelor de devize;
 Cunostinte de operare pe calculator : Cunoştinţe bune de operare PC (procesare text – Word, calcul tabelar – Excel, programe de prezentare – PowerPoint)
 Cunostinte avansate de limba engleza;
 Atitudine proactiva si spirit analitic.

CV-urile pot fi trimise la urmatoarea adresa: corina.diaconu@abchumancapital.ro


DESCRIEREA FIRMEI

ABC Human Capital – Agentie de recrutare & Executive Search, dezvolta din anul 2005 proiecte de headhunting si recrutare pentru mai mult de 250 de companii prezente pe piata din Romania. Majoritatea proiectelor derulate de agentia noastra se adreseaza pozitiilor de middle si top management, insa compania are experienta si in recrutarea de personal pentru posturi entry level.
Gama serviciilor noastre este alcatuita astfel incat sa raspunda nevoilor companiilor client ― de la selectia si recrutarea personalului, pana la evaluarea profesionala a candidatilor sau a personalului angajat, precum si implementarea de programe de sustinere a persoanelor vizate readaptarii la noile exigente ale pietei fortei de munca.

Portofoliul nostru de clienti: http://www.recrutaresiselectie.ro/portofoliu/
Ce oportunitati de cariera oferim:
http://www.recrutaresiselectie.ro/joburi/
Contact:
http://www.recrutaresiselectie.ro/contact/