INGINER OFERTARE CONSTRUCTII

ABC Human Capital

09-06-2015 | EXPIRA LA 09-07-2015

Job expirat

RESPONSABILITATI

Rol:
 Monitorizeaza si urmareste oportunitati de licitatii si statusul licitatiilor in curs (clarificari, contestatii, aminari, anulari etc.);
 Elaboreaza documentele de calificare sau eligibilitate si urmareste oferta pana in momentul adjudecarii sau respingerii;
 Colaboreaza cu toate departamentele pentru a introduce in oferta toate documentele necesare si actualizeaza baza de date de licitatii;
 Raspunde la solicitari de clarificari.

Responsabilitati:
 Verificarea cerintelor tehnice ale proiectului;
 Intocmire si verificare liste de cantitati;
 Identificarea subcontractorilor de material si manopera;
 Obtinere de oferte de prêt pentru material si manopera;
 Evaluarea ofertelor de pret;
 Evaluarea necesarului de forta de munca si utilaje;
 Estimarea cheltuielilor indirecte, inclusive pentru echipamente si personal coordonator;
 Prezentareaproiectului in fata Managementului (total cost estimat) in vederea aprobarii;
 Participarea la negocierea cu clientul;
 Argumentarea diferentelor aparute intre valorile oferite de consultantul clientului si cele estimate;
 Participarea la sedinte de proiect (interne, de design, de coordonare, cu clientul, cu consultantul clientului);
 Bugetare;
 Estimarea pretului lucrarilor; devize;
 Intocmirea caietului de sarcini;
 Coordonarea pregatirii pentru licitatie;
 Evaluarea lucrarilor suplimentare aparute in cursul desfasurarii contractului;
 Evaluarea lucrarilor de remediere ce pot aparea in proiect;
 Elaborarea planurilor de cost si a ofertelor.
 Asigura determinarea cerintelor clientului si efectueaza analize comerciale;
 Asigura comunicarea cu clientul in vederea determinarii si analizarii impreuna cu acesta a cerintelor exprimate de client;
 Actualizeaza organizarea activitatilor sale in vederea conformarii cu cerintele clientului determinate peparcurs sau modificate;
 Isi desfasoara activitatile proprii in conditiile aplicarii / respectarii / realizarii cerintelor clientului;
 Analizeaza contractul, comanda si alte documente informative pentru identificarea si clasificarea cerintelor (clientului, legale, specifice, proprii).


CERINTE

 Absolvent de studii superioare tehnice in domeniul constructiilor civile si industriale;
 Experienta in domeniul ofertarii de cel putin 3 ani;
 Experienta in intocmirea dosarelor de licitatii;
 Cunoscator al programelor de devize;
 Cunostinte de operarepe calculator : Cunostinte bune de operare PC (procesare text – Word, calcul tabelar – Excel, programe de prezentare – PowerPoint), Autocad
 Cunostintea vansate de limba engleza;
 Atitudine proactive si spirit analitic.

CV-urile pot fi trimise la urmatoarea adresa: corina.diaconu@abchumancapital.ro


DESCRIEREA FIRMEI

ABC Human Capital – Agentie de recrutare & Executive Search, dezvolta din anul 2005 proiecte de headhunting si recrutare pentru mai mult de 250 de companii prezente pe piata din Romania. Majoritatea proiectelor derulate de agentia noastra se adreseaza pozitiilor de middle si top management, insa compania are experienta si in recrutarea de personal pentru posturi entry level.
Gama serviciilor noastre este alcatuita astfel incat sa raspunda nevoilor companiilor client ― de la selectia si recrutarea personalului, pana la evaluarea profesionala a candidatilor sau a personalului angajat, precum si implementarea de programe de sustinere a persoanelor vizate readaptarii la noile exigente ale pietei fortei de munca.

Portofoliul nostru de clienti: http://www.recrutaresiselectie.ro/portofoliu/
Ce oportunitati de cariera oferim:
http://www.recrutaresiselectie.ro/joburi/
Contact:
http://www.recrutaresiselectie.ro/contact/