Inginer Livrare si Intretinere Servicii Transport

Telekom Romania Mobile Communications S.A.

05-01-2016 | EXPIRA LA 04-02-2016

Job expirat

RESPONSABILITATI

SCOP: Îndeplineşte sarcini de natură tehnică reprezentând activităţi de operare ale reţelelor -DWDMSe implică în acţiuni de provizionare si intretinere ale serviciilor furnizate peste retelele de transport. Analizează şi stabileşte soluţii tehnice de servicii (SDH, DWDM şi infrastructură (DWDM) luând în considerare aspectele tehnice specifice fiecărui echipament.

RESPONSABILITĂŢI PRINCIPALE:
- Opereaza şi intretine reţelele de transmisiuni DWDM (ADVA, Huawei, ZTE), pentru a asigura funcţionarea permanentă şi menţinerea la parametrii de calitate a echipamentelor;
- Efectuează periodic verificări şi auditări în faza de implementare în funcţie de cerinţe pentru a asigura integritatea datelor şi respectarea standardelor de calitate;
- Escaladeaza problemele de infrastructura observate catre Departamentele corespunzatoare din structura Diviziei Operare in Retea;
- Soluţionareaza intr-un mod eficient (ca timp şi calitativ) cererile de provizionare servicii şi lucrările programate din aria de responsabilitate;
- Escaleaza problemele si intocmeste rapoartele pentru activitatea furnizorilor;
- Gestioneaza şi actualizeaza bazele de date aferente staţiilor de lucru ce realizează managementul echipamentelor de transmisiuni;
- Urmăreşte şi aloca resursele tehnice oferite de echipamentele digitale de transmisiuni;
- Realizează operaţiile precizate în planul de întreţinere preventivă conform planificării;
- Se implică împreună cu inginerii seniori, în acţiunile de urmărire a tichetelor deschise la furnizori;
- Se implică impreună cu inginerii seniori în procesele de data mining şi problem management;
- Participă, în limitele competenţei, la lucrări de instalare, mutare, dezafectare, întreţinere preventivă, corectivă şi operare a sistemelor de management aferente echipamentelor DWDM ;
- În cazul apariţiei de deranjamente, participă la remedierea acestora astfel încât durata întreruperilor tehnice să fie cât mai mică şi parametrii de calitate ai circuitelor să se încadreze în indicatorii prevăzuţi de standardele acceptate şi în valorile de SLA stabilite
- În cadrul proceselor de Asigurare şi Livrare Servicii, operează şi actualizează corespunzător aplicaţiile suport ( DLR, NOC Order, Atlas, Ticketing, Spido, Interfete vendori, Objectel, Rapoarte de tură) pentru a asigura operativitatea activităţii şi disponibilitatea informaţiilor în timp real;
- Cunoaşte şi respectă procedurile operaţionale în vigoare, urmărind şi însuşindu-şi periodic modificările ce apar;
- Toate acţiunile le iniţiază şi le desfăşoară în limita competenţei înformând şeful ierarhic superior direct si prin e-mail de existenţa problemelor tehnice sesizate;
- Informează echipa, prin aplicaţiile disponibile (e-mail, NocOrder) de toate modificările şi acţiunile întreprinse, solicită sprijin şi consiliere expertului, inginerului senior
- Efectuează teste/măsurători asociate cu instalarea, întreţinerea, restabilirea serviciilor clienţilor şi upgradarea reţelelor DWDM, inclusiv diagnostic şi ghidare de la distanţă cu ajutorul sistemelor disponibile;
- Respecta politicile de securitate si standardele de calitate implementate in Romtelecom.
- Pastrează confidenţialitatea informaţiilor cu caracter personal a clienţilor externi, precum şi a informaţiilor din bazele de date externe şi interne la care are acces.


CERINTE

Studii:
- Studii superioare tehnice;

Experienţa în muncă:
- Minim 2 ani în domeniul telecomunicaţiilor;

Cunoştinţe, Aptitudini & Abilităţi:
- Rezistenţă la stres;
- Lucrul în echipă;
- Iniţiativă;
- Cunoştinţe de limba engleză – nivel mediu;
- Cunoştinţe specifice – nivel mediu:
o Tehnologii SDH,DWDM, Ethernet over SDH, Sincronizare reţea transport, Acces;
o Operare şi întreţinere reţele transmisiuni digitale;
o Cunoştinţe MS Office (Word, Excel, Acces, PowerPoint);
- Disponibilitate de lucru în ture si în consemn la domiciliu conform programării lunare.


DESCRIEREA FIRMEI

Telekom Romania este un brand de telecomunicaţii nou și dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile complete, inovatoare, simplificate și personalizate pentru o comunitate vastă de clienți, cu peste 10 de milioane de contracte de servicii.

Prin cei doi operatori, Telekom Romania Mobile Communications şi Telekom Romania Communications, Telekom Romania oferă servicii integrate de telecomunicații, astfel încât clienţii să beneficieze de o experiență completă şi plină de satisfacţii: servicii de voce și date mobile 3G și 4G mobile, telefonie fixă tradițională, internet de mare viteză și televiziune pe mai multe tehnologii, inclusiv IPTV precum și conținut de înaltă calitate și exclusivități. Pentru clienţii business, noul brand este promisiunea unor soluții IT & C la cheie, care să sprijine companiile să devină mai competitive și mai agile.

Telekom Romania este un brand din familia Deutsche Telekom, prezent în 51 de țări de pe cinci continente, cu peste 143 de milioane de clienţi de telefonie mobilă, 31 de milioane de clienţi de servicii fixe şi peste 17 milioane de linii de broadband din întreaga lume. Brandul este prezent pe piaţa românească din 2014, după rebranding-ul comun al COSMOTE România și Romtelecom.