Inginer junior, Servicii Broadband

Telekom Romania Communications S.A.

16-12-2015 | EXPIRA LA 15-01-2016

Job expirat

RESPONSABILITATI

SCOP: Participa la indeplinirea de sarcini tehnice specifice cu scopul de a facilita accesul în bandă largă la Internet al clienţilor, configurează servicii bussines VPN şi servicii pentru operatori, livreaza si intretine circuitele configurate in zona de acces.

RESPONSABILITĂŢI PRINCIPALE:
 Diagnosticheaza şi remediaza incidentele de reţea la nivel naţional;
 Diagnosticheaza si remediaza incidentele apărute în furnizarea serviciilor la nivel naţional (pentru clienti business, rezidential si wholesale) si infrastructura de tip CPE (Tickete Atlas,Ticketing);
 Participa la implementarea noilor proiecte de client;
 Participa la designul serviciilor;
 Elaboreaza materialele de tip instrucţiuni şi proceduri de operare;
 Escaladeaza problemele de infrastructura observate catre departamentele corespunzatoare din structurile de Operatiuni;
 Păstrează confidenţialitatea informaţiilor cu caracter personal a clienţilor externi, precum si a informaţiilor din bazele de date externe şi interne la care are acces;
 Asigura suportul pentru inginerii din cadrul compartimentului pe arii de responsabilitate;
 Propune, dezvolta şi implementeaza soluţii care eficientizează activitatea operaţională;
 Analizeaza soluţiile primite şi propune, dacă este cazul, corecţii sau alternative;
 Efectueaza verificări perodice şi auditări pentru a asigura integritatea datelor şi respectarea standardelor de calitate.


CERINTE

Studii:
 Studii superioare in domeniul tehnic (telecomunicatii, electronica, automatica, calculatoare si tehnologia informatie, cibernetica) sau in curs de finalizare.

Experienţa în muncă:
 Minim 6 luni de activitate operaţională în reţele complexe.

Cunoştinţe, Aptitudini & Abilităţi:
 Limba engleză – nivel mediu;
 Cunoştinţe de MS Office (Word, Excel, Acces, PowerPoint) – nivel mediu;
 Certificările CCNP/CCIP reprezinta un avantaj;
 Aptitudini analitice si de sinteza;
 Rapiditate si acuratete in decizii;
 Rezistenta la stress;
 Capacitate de lucru in echipa, abilitati de comunicare;
 Orientare catre client;
 Orientare catre rezultate;
 Atitudine proactiva si initiativa;
 Disponibilitate de lucru peste program.


DESCRIEREA FIRMEI

Telekom Romania este un brand de telecomunicaţii nou și dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile complete, inovatoare, simplificate și personalizate pentru o comunitate vastă de clienți, cu peste 10 de milioane de contracte de servicii.

Prin cei doi operatori, Telekom Romania Mobile Communications şi Telekom Romania Communications, Telekom Romania oferă servicii integrate de telecomunicații, astfel încât clienţii să beneficieze de o experiență completă şi plină de satisfacţii: servicii de voce și date mobile 3G și 4G mobile, telefonie fixă tradițională, internet de mare viteză și televiziune pe mai multe tehnologii, inclusiv IPTV precum și conținut de înaltă calitate și exclusivități. Pentru clienţii business, noul brand este promisiunea unor soluții IT & C la cheie, care să sprijine companiile să devină mai competitive și mai agile.

Telekom Romania este un brand din familia Deutsche Telekom, prezent în 51 de țări de pe cinci continente, cu peste 143 de milioane de clienţi de telefonie mobilă, 31 de milioane de clienţi de servicii fixe şi peste 17 milioane de linii de broadband din întreaga lume. Brandul este prezent pe piaţa românească din 2014, după rebranding-ul comun al COSMOTE România și Romtelecom.